26 Aralık 2007 Çarşamba

Yeniyıl Yaklaşırken!

Yeni yıl yaklaşırken espirilerinde iğrençliği yükseliyor.''Seneye Görüşürüz'' dalgası en sık kullanılanlardan.Zaten akıllara yerleşmiş bu esprileri millet yapmak için fırsat bekliyor sanki.
Yeni yıl yaklaşıken bazıları telaşta, hediye konusunda hala karar veremeyenler hala hediye almayanlar şu aralar pek stres ve telaştalar.Neyseki ben çok önceden hallettim bu işi.
Yeni yıl yaklaşırken piyango satışları arttı ünlü gişecilerin önlerinde uzun kuyruklar oluşuyor.Bazı insanlar sadece bir bilet alırken bazıları bütün maaşı yatarıyor bu işe.
Yeniyıl yaklaşırken planlar kurulmaya başlandı yeni yıla nasıl giricez ne yazpacağız.Bazıları evde aileleriyle bazıları barda bazıları meydanda olucak Ben internette olacağım.
Yeniyıl yaklaşırken sitelerde hafif bir hareketlilik var bazıları tema değiştirdi bazılarında yeni yıl mesajı veren indexler var.Forumlarda yeni yıldan beklentileriniz başlıkları çoğaldı.
Yeniyıl yaklaşırken herkes biryerden beleş ajanda kapma peşinde.
Yeniyıl yaklaşırken mutlu olmakmı lazım yoksa üzülmekmi lazım bazıları bunu düşünüyor.Bencede karışık bir mesele yeni yıl diye sevinsekmi yoksa yaşlanıyoruz diye üzülsekmi tartışılır.
Yeniyıl yaklaşırken herkes sanki biraz daha meşgul herkesin düşünecek yapacak bir şeyi var...

21 Aralık 2007 Cuma

Kızıyorum

Kızıyorum kendime bir kişi bir şey yapınca hemen önyargılı davranıyorum bende ona birşey yapıyorum ama sonra o kişinin bunu bana bilerek pislik olsun diye yapmadığını öğreniyorum sonra yaptığım şey yüzünden pişman oluyorum.Ama telafi ediyorum pişmanlığımı zor olsada biyerinden düzeltiyorum olayları sonra bunlar başka bir şey yüzünden başka kişiler arasında tekrarlanıyor yine aynı şeyler dönüyor.Bunu bile bile ben düşünmeden bu konuda hareket etmeye devam ediyorum.Bu konudaki düşünce şeklimi değiştirmem lazım benim...

Çelişki

Birisi hakkında söylenen bir şeyden haberim var ama onun bundan haberi yok ama haberi olursa üzülür ama bölede olanlardan habersiz onun hakkında bir şeyler söleyen insanın yanında olması canımı sıkıyor.Birde aklıma şu geliyor şimdi söylersem hem üzülücek hemde kızabilir neden daha önce sölemedin die.Ama sölersem üzülür söylemessem ben dayanamıyorum söylersem sonrası ne olur karmakarışık çelişkilerdeyim ama söyleyeceğim büyük ihtimalle...

Başkaları

Hayatmızda başkaları var.Yani arkdaşlardan falan bahsediyorum.Hayatmızdaki insanlarla öyle ilişkiler kurmamız gerekiyorki o insanlar asla senin hayatına müdahale etmesin.Çünkü insanlar çok meraklıdır başkalarının hayatlarına girip kafalarına göre yön vermeye.Bu kendi hayatımız kimsenin böyle bir şey yapmasına izin vermememiz gerekir.Anlatmak istediğim bir arkadaşımız kırılmasın diye hayatmızda onun isteği üzerine bir değişiklik yapabiliriz ama bunu yaptığımızda yaptığımız değişiklik yüzünden bazı hatalar meydana gelirse bunun suçunu arkadaşımız değil biz çekicez...
Kimse kırılmasın diye herkesin her istediğini yapmaya kalkarsak böylece herkes daha fazla zarar görebilir.Öyle arkdaşlıklar kurulmalıki herkes çok samimi dost ama kimse birbirinin hayatına giricek kadar ileri gitmeyecek.Başkasının etkisiyle verdiğimiz bir karar yüzünden pişman olursak bize o kararı verdirtene değil kendimize kızmamız gerekir.Çünkü kendi hayatını başkalarına yönlendirtmeyeceksin kendi kararını kendin vereceksin böylece herkes çok daha iyi durumda olur.Eğer hayatınızdaki başkaları onun istediği gibi hayatınıza yön vermiyorsunuz diye size kırılıyorsa zaten kesin ilişkiyi o insandan hayır gelmez.Hayat zaten kısa hataların en aza indirilmesi ve hatta bazen mutlu olabilmek için kimseyi dinlemeyip kendin karar vereceksin pişman olsanda kendi pişmanlığın olur böylece kimse kırılmaz...
Kendi pişmanlıkların yüzünden kendinde kırılmassın çünkü kendi yaptığın hataların telafisini bulursun senin için sorun olmaz ama başkası yüzünden olan hatanın telafisi zor olur....
...

16 Aralık 2007 Pazar

Sinir

Sinirleniyorum birilerine gidip saldırmak istiyorum.Sonra vazgeçiyorum.Sonra vazgeçtiğime sinirlenip tekrar saldırmaya gidiyorum.Sonra birden sinirlerim yatışıyor.Çok medeniyet doluyum konuşmadan bir insana direk dalamıyorum :D.Ama cidden sinirlenirsem ağzıma bile açmıyorum.

İç

Herkes mutlu görüyor olabilir.Neşeli olabilirim.Dalgamı geçerim gülerim hiç bir şeyi takmam sanabilirler.Ama içimi kim nerden biliyor...

Uyku

Uyumak istemiyorum canım sıkılıyor. Çok acayip okadar zamanı uyuyarak geçirmek sıkıyor beni.Onun için uykum tamamen gelmeden yatmam.Pc başında bayılınca yatarım böylece yatakta boş vakit geçirmem hemen uyurum.Eğer uykum gelmeden yatarsam yapacak bir şey olmadığından düşünüyorum bu seferde uykum kaçıyor yattığıma pişman oluyorum.Bence uyku çok gerekmedikçe zaman kaybı hele benim için.Okadar sıkıntılıyım ki zaten uykudan bile sıkılıyorum.Birde gece yapacak bir şey bulamyıorum bazen nette konuşacak biride olmuyor bütün sitelerede girip çıkıyorum erkenden gece daha beter sıkılıyorum.Yapacak bir şey bulamayıncada yatıyorum.Ne kadar karmarışık bi düzen bu böyle yaa.

15 Aralık 2007 Cumartesi

Hayvan Katliamı Bayram

Önümüzde kurban bayramı var. Acıyorum hayvanlara acaba şu aralar nasıl hissediyorlar kendilerini.Ya aslında ben hiç sevmiyorum bu bayramı toplumca niye hayvanları öldürüyoz.Zaten et almak isteyen kasaptan alıyor bir de biz özel olarak kesiyoruz gereksiz.Heryer kan heryer pislik oluyor gerçekten kurban bayramı ülkemizde tam bir rezillik oluyor.Kimse gereken yerde kesmiyor, madem keseceksin adam gibi yerinde kes değil mi ?.Ya bide elinden kaçırıyorlar hayvanları yazık hayvanlar caddelerde sokaklarda kaçışırıyorlar kendilerinden daha hayvan olan hayvanlardan.Kurban bayramı bence yapılmaması lazım bizim milletimiz herşeyin olduğu gibi bu bayramında içine sıçmayı başaroyor.Kurban keseceğine o parayla kasaptan et al daha karlı çıkarsın sonuçta aldığın kurbanın kaçta kaçını yiyebiliyosunki.Haa diyorsanki ben yardım amacıyla kesiyorum fakirlere dağıtacağım emin ol ki fakirlere kesiceğin kurbanın parasına versen çok daha fazla dualarını alırsın....

8 Aralık 2007 Cumartesi

Sayıyorum

Kafama taktığım topluluk halinde olan şeyleri sayıyorum.Ne kadar çok nekadar uzak ne kadar karışık olursa olsun sayıyorum.Mesela dün bir ağaç vardı onun üstünde böyle kahveringi bir şeyler vardı bir sürü onları saydım.Arkadaş dedi ağaçtaki yapraklarıda say başlayacaktımda zamanımız yoktu.Küçükkende boncuk tabancam vardı gider bir sürü boncuk alırdım bir kavonoza koyup onları sayardım.Hoşuma gidiyor böle acayip şeyleri saymak ayrıca da zevkli oluyor yani gözleri sağlam olan herkese tavsiye ederim ben özellikle küçük ve sayılması zor şeyleri severim!

4 Aralık 2007 Salı

Sesler

Çalışma ortamında veya dikkat gereken bir şey yaptığımda ortamda birşeylerden çıkan sesler varsa uyuz oluyorum.En ufak çıt sesine bile bütün dikkatim dağılır.Yani öyle değilmi İşe vermişsin dikkatini biyerden sesler geliyor bütün konsantrasyon sıfır dağılıyosun.Birde şöyle bir durum var kendi çaldığım müzik den rahatsız olmam çalışırken ama dışardan bir müzik sesi duyarsam biterim yani bütün çalışma hevesi gider.Rahatsız olmadığım tek ses bilgisayarımın fanlarından çıkan ses sanırım.Bunun dışındaki sesler beni deli eder.Aslında kafaya takmamak lazım ses var diye çalışamıyorum bahane gibi gelebilir ama bu benim için büyük sorun.Biliyorumki vardır böyle dış seslerden rahatsız olanlar.Kendi sessizliğinde yaşammayı sevenler :)

Dalganı Geç Gitsin

Ya şu hayatta hiç bir şeyi kafana takmayacaksın.Ne oluyorsa olsun bizene herkes kendi hayatını yaşıyor.İstediğin gibi yaşayacaksın.Hayatında sorun olması gereken şeyleri salla gitsin en güzeli, çünkü sorunlar üzüntü getirir ama şu Dünya da hiç bir şeye üzülmeye değmez.Geldik yaşıyoruz herhan gidebiliriz yani öyle yaşamak lazım herşeyi yapacaksın üzmeyeceksin kendini takmayacaksın hiç bir şeyi.Zaten bir gün öleceksin şimdi ya da sonra, kafana göre takılaacaksın en tehlikeli şeyi bile yapcaksın hiç bir şey içinde kalmayacak.En önemliside ''Dalganı Geç Gitsin'' böyle hayat daha güzel.
Ama dalga geçmek için para ya ihtiyaç var yani eğlenmek için yaşamak için onun içinde hem çalışacaksın hem dalga geçeceksin çok zevkli oluoyor.

3 Aralık 2007 Pazartesi

Hediyeleri Aldım

Yılbaşı için arkadaşlara hediyler aldım.Stresten kurtuldum rahatladım mutluyum ama aynı zamanda hüzünüde yaşıyorum.Okadar yer gezdim girmediğim mağaza kalmadı nerdeyse maksat çeşit olsun seçicilik olsun herşeye baktım beğendiklerimi aldım.Ama bu kadar çok şeyi bir anda almak maddi olarak çökertti beni ve bu maddi çöküş manevi olarakda etkiledi beni stresten kurtulduğuma sevinemiyorum.
Tabi bu işin şaka tarafı. Hediye alınan kişiler özel kişilerdir ve nekadar olursa olsun onlar için değer.

2 Aralık 2007 Pazar

Hediye

Aslında düşündümde hediye konusunda okadar da kasmaya gerek yok.Sonuçta adı üstünde hediye bu verdiğin kişinin beğenmeme gibi bir lüksü yok ...
Şöyle çıkıp bi dolaşınca alıcak bir şeyler kesin bulunur.Alacağın hediye ne olursa olsun içinden gelerek beğenerek aldıktan sonra sorun olmaz.Ama tabi ne olursa olsun demiyorum.Dandirikten şeyler alırsan olmaz...Güzel göze hoş görünen veya ihtiyaç karşılayan hediyeler mesela...
Hediye almak için en güzel yolu buldum:evde düşünürek Hediye falan bulunmaz çık gez dolaş ortalık dükkan dolu kesin bir şey bulursun...

Stres

Önümüzde girelim diye bekleyen bir yılbaşı var.Herkes mutlu sevinçli doğal olarak yeni bir sene acaba neler olacak falan filan.Ama ben sevinemiyorum mutlu olamıyorum okadar stresliyimki sevinmeme engel oluyor.Neden peki niye bukadar stresliyim ''HEDİYE'' konusu yüzünden tabi.Yılbaşına daha var ama ben şimdiden çıldırmaya başladım.Hediye olarak ne alıcam bilmiyorum.Arkadaşlarıma sevgilme ne neler nasıl alıcam bilmiyorum ve kafayı yiyorum.Çok zor durumdayım.Okadar strese girdimki anlatılmaz yaşanır sizde girin bence.
Düşün düşün düşün...
Kafam karmakarışık oldu ne alacağım diye düşünmekten aklıma hiç bir şey gelmiyor ve günler çok hızlı geçiyor bir an önce hediye almassam yılbaşında ne yapacağım bilmiyorum çünkü o gün geldiğinde sahiplerine verilmek için hediyeler olmassa ne olur bilmiyorum.Fikri olanlar varsa yazsın beni yalnız bırakmayın.Stresten saçlarım dökülmeye başladı hep aklımda hediye konusu var.Sonumuz güzel olur umarım...

24 Kasım 2007 Cumartesi

Hö?

Geçen arkadaşla oturuyoz.Moreli bozuk gibiydi sanki.Ne oldu falan dedim yok bir şey dedi ee sende ne var ne yok dedi ben başladım anlatmaya.İşte girdim biyerden anlatıyorumda anlatıyorum şunu aldım bunu aldım falan da filanda ama öle kaptırmışım ki kendimi sonradan farkettim 15 dk de 1 haftanın özetini duygu ve düşünce katarak aktarmışım.Neyse ben bayağı konuştum sonra döndüm arkadaşa ee böle işte sende neler var dedim?
yere bakıodu bir anda irkilde HÖ? dedi
bir şey mi dedin dedii
o onda ortamı terketmek istedim ben okadar anlattım adam yanımda dalmış gitmiş başka alemlere...

19 Kasım 2007 Pazartesi

Plan

Herhangi bir şey yapılmadan önce plan kurulur.Nasıl yapılacak nasıl olacak nasıl gelişecek falan herşey düşünülür.Herşey çok güzel gider işi yapmaya gelince plana hiç uyulmaz çünkü plan dışı bir şey kesin olur.Herşey planlandığı gibi asla yürümez imkansız gibidir nerdeyse.Nerde, nezaman, ne olacağı hiç belli olmuyor çünkü.Onun için ayrıntılı plan kurmak gereksiz bence bir şey yapcaksan şöyle yapaız de geç.Zaten yapacağın şeyin zamanı gelince duruma uygun yapacaklarında gelişir.Baktın hiçbişi bilmiyorsun hiç bir şey yapamıyorsun doğaçlama takılırsın.

Bekleee

Beklemeyi hiç sevmiyorum.Hemde biri randevu verdiyse ve geç kaldıysa uyuz oluyorum.Ben tam saatinde yaparım herşeyi takıntı gibi bir şey mesela 13.30 da buluşacaksam biriyle tam 13.30 da giderim ne 29 ne 31 tam 30 da olmam gereken yerde olurum.Ama bazıları hiç dikkat etmez beni sinir eder.Keşke herkes benim gibi olsa kimse birbirini beklemese.Ben zaten birini beklerken sıkıntıdan ölüyorum.Sonra gelende ''beklettim mi?'' der onada sinir olurum.Görüyorsunki senden önce gelmişim sorduğun soru mantıklımı.Bu soruyada genelde nezaketten hayır bende yeni geldim denilir.Ama ben öyle demem kaç dakika kaç saniye beklediysem yüzüne vururum...

19''

Monitör aldım.19''.Bütün Dünya'm değişti sanki.Herşey gözüme küçük gözükmeye başladı.Masa üstünde bi rahatlık oluştu çok boş duruyor simge dolu olduğu halde boş duruyor.Sitelere giriyorum siteler bile küçük geliyor ekrana :D
en zevklisi de oyun savaş oyunları off :D korkuyorum bomba evde patlicak diye grafiklerde güzel.Düşünüyorum şimdi daha büyük ekran alsam herhalde pc başından ayrılmam ayrı bi zevk almaya başladım bilgisayardan bir monitörün önemi bayağı varmış.

Aşk Romanı

10 tane okumam gereken kitap var çok güzel.Ama bu kitapların hepsininde sonu aynımı olur arkadaş.4 tane okudum şuana kadar 4'üde aşk romanı hepsinin sonundada aşıklar ölüyor felaketler oluyor hikaye bitiyor.Bu nedir böyle ya yazarlar birbirinden görüp aynı şeyleri yazmışlar sanki.En ilk biri yazmış bir şey hepsi aynı şeye uyup devam.Şimdi korkuyorum diğer kitaplara başlamaya onlarında sonu böyle biterse diye.Sıkıldım farklı kitaplarda aynı şeyleri okumaktan...
Bu aşk romanlarının hepsi aynı zaten neredeyse.Bitanesini oku yeter.Birisi sorarsa okumadığın bir kitabı okudum diyebilirsin çünkü isimler farklı hikaye aynı oluyor genelde.Hadi diyelim hiç birşey tutmasın sonunda kesin ölürler.

15 Kasım 2007 Perşembe

Müzik

Müziksiz duramıyorum.Sürekli müzik dinlemek istiyorum.Off bee müzik bağımlısı oldum hiç bir şey yapamıyorum müzik dinleyeceğim diye.Esir aldı besteler beni sözlerde işkence yapıyor resmen.Dinlemek istemesem de dinliyorum yeter diyorum ama yetmior
içim dışım şarkı söz müzik oldu =D

Kafaya Takma

Bir şey yapmaya karar verdiysen onun uğrunda herşeyi yap.Kimsenin laflarına kafana takma.Hiç bir şey kararlarımızı gerçekleştirmenin önüne geçecek kadar değerli değildir.

11 Kasım 2007 Pazar

Belki

Keşke dediğinde çok geç olduğunu farkedersin.Ama belkilerle teselli bulursun.Aslında belki sadece teselli verir.Bir şey için ''keşke'' dedikten sonra ''belki'' diyorsan eğer o ''belki''nin olması çok zordur.Sadece olmayan birşey için ve belki de olmayacak birşey için tamamen karamsarlığa kapılmamak için söylenir bu belkiler.Ama olursada belki bizi çok mutlu eder.Tabi bu belki hep iyi değildir.Kötü sonuçlar içinde belki kullanılır ama ben onu anlatmıyorum.Yani keşke dedikten sonra veya herhangi birşey keşkelere kaldıysa belkilerde hemen onlarla beraber anılır.

5 Kasım 2007 Pazartesi

Zor iş gitar

Valla parmaklarım acıdı biraz fazla kaçırıdım galiba.Ama çok eğlenceli tınkıdı dıngıdı ne olduğu belli olmayan notalar çıkıyo meydana.Şöyle çalanlara bi baktımda zor valla parmakların hızlı ve kuvvetli olması gerekio.Neyse yakında bestelerimden birini Dinlersiniz :))

Gitar sıkıntısı

Ali babanın bir çiftiliği yok, çiftliğinde inekleri çok.
MOOO MOOO diye anırır.
Olmayan çiftliğinde Ali babanın.

29 Ekim 2007 Pazartesi

Canım sıkılıyor

Canım sıkılıor çok ne yapsam bilmiyorum
Canım sıkılıyor çok kendimi kaybediyorum
Canım sıkılıyo çok anlatamıyorum
Canım sıkılıyo çok bir anlam veremiyorum
Nasıl geçer bu sıkıntı
Düşünüyorum...
Ama düşünmek daha çok sıkıyor beni
En iyisi düşünmüyorum
Ama bu sıkıntı ne böyle.
Yapacak bir şey gelmiyor aklıma
Bir şey de yapacağım yok zaten
Ne yapsam geçer acaba bu sıkıntı
Bilmiyorum..
Aslında canımın sıkıntısı sıktı beni
Canım sıkılıyor neden?
Ben bu sıkıntıdan da sıkıldım
içimde anlamsız bir sıkıntı
Yapacak bir şey düşünmektende sıkıyor beni...
Bir türlü sonlandıramıyorum bu sıkıntıyı
Haliyle bu yazıda bitmiyor...
Canım sıkılıyor yazmaktanda sıkıldım bu sıkıntıyı.

Bedava Hat

Geçen gün cadde de stand arkasında güzel bir kız. , stand bir telefon hattı markasının üstünde de bedava Hat yazıyor.Dedim kendi kendime madem beleş gideyim alayım.Gittim bir tane alabilirmiyim dedim, alamassınki dedi kız.Ben bir şaşırdım niye dedim bunlar paralı dükkana parayı ver gel al dedi.Yaa buraya bedava yazmışsınız nasıl iş bu dedim , yok yok onlar bedava değil paralı onlar dedi.Ben iyi ozaman almıyorum milletimi kandırıyornuz dedim.Kızda ben sana demiştin alamassın diye dedi.Acayip şaşkın bi hala girdim yola devam ettim hiç yaşamamış gibi yaptım.

23 Ekim 2007 Salı

Nankör

Kimse kimsenin yaptığı iyiliği hatırlamaz bu insanoğlu nankör.Bana biri bi iyilik yapsın unutmam hemen karşılığında bir şey yapmak için fırsat kollarım.Ama herkes böyle değilki Bugün yaptığını yarın unutan adamlar var.Böyle insanlarda gösteriyolar böylece kendilerini.İleriyi düşünüp hareket edeceksin, tabi kendini düşünüyorsan :D

eee bi söz vardır ''bugün sana yarın bana'' diye, buyrun bende nankörlük yaptım bu lafla, kendi çıkarıma düşünerek iyilik yapma anlamına geldiği için bu söz, başlıkla ters düştüm .Neyse sonuç olarak karşılık beklemeden iyilik yapmayacaksın bu zamanda, iyiliği yapayım karşılığı gelir dersen çok beklersin o karşılığı.

Tanıdığa Rastlamak

Yolda yürürken bir tanıdığa rastlamayı hiç sevmem.Eğer biriyle biyere gidiyorsam yanımdakinin de bi tanıdığını görüp konuşmasına uyuz olurum.Onun için Biyere gideceğim zaman nerde az insan varsa ordan giderim.

Unutmak

Ben unutmak istediğim şeyleri hiç unutamıyorum.Aslında genel olarak da böyledir bence unutulmak istenen şeyler yer bitirir adamı.Başıma bir şey geldiğinde veya bir şey yaptığımda, herhangi bir şey olduğunda eğer onu kafaya takarsam ''niye yaptım bun böyle'' diye işte bittiğim andır.Hep aklıma gelir unutamam.Unutmamam gereken şeyler vardır onları unuturum bu gereksiz şeyleri unutamam.Bilinçaltıma giren şeyler vardır özellikle onlar ömür törpüsü gibi hep aklımdadır ve özellikle unutmak istediğim şeyler vardır onları düşünmek istemem ancak unutamam veya unutmak istemem.Zaten hep böyle değilmidir?

20 Ekim 2007 Cumartesi

Southpark

Göz Kalması

Bazen birinde veya bir yerde birşey görülür.Ne güzel bende de olsa veya keşke alabilsem deriz.Gözümüz kalır onda.Hatta bazı kötü niyetli arkadaşlar birinde yeni bir telefon falan görünce bakarlar sonra telefon sahibi ortamdan ayrılınca gözüm kaldı çok güzel inşallah kırılır der.Ne hain insanlardır bunlar yahu ya sende olsaydı telefon başkası deseydi.Birde market hastaları var onlar zaten uçuyorlar.Giderler markete girerler ne görseler gözleri kalır hep bir şaşırma ifadesi olur bu markette dolaşan hainlerin yüzlerinde ''aaa şuna bak'' ''aa bu yenimi çıkmış'' her baktığındada gözünü bırakır.Bazılarında da göz değil mübarek acaip birşey bakar bakar sonra bi iç çeker o baktığı şey kırılır yırtılır düşer yani başına gelebilecek ne varsa gelir.Sonra o kişi mutlu olurmu acaba ben ''ahahah bende yoktu kırıldı işte.'' Saçma bence kimse kimsenin malına göz dikmemeli illa istiyorsan çalış başar yap sende al seninde olsun yani.Niye gözünü elalemin malında bırakıyorsun.
(bu konuyu Fatih Verdi Ordan girdim olaya)
(Fatih Kardeşim Konu için Sağol)

Kararsızmısın,İstiyormusun

Bir şey istediğimiz zaman çok kafaya takabiliriz, hiç bellide olmayabilir ama sonuçta bir şeyler isteriz.İsteğimiz olursa seviniriz mutlu oluruz.Nede olsa istediğin şey olmuş ne güzel ohh bi sevinir insan.Peki insan bir şey ister ve üzülürse.İşte işin farklı tarafı farklı bir bakış açısı.İstediğin bir bir şey var bu oluyo ve üzülüyorsun ya onu istemiyorsun ya da istemek zorunda kaldın.Yani mutluluk göz yaşlarından bahsetmiyorum gerçek üzüntüden bahsediyorum.Mesela sevgilinden ayrılmak istemiyorsun ama bazı durumlardan dolayı bunu yapmak zorunda kalıyorsun sonra üzülüyorsun bunu gibi.Onun için isteklerimizi doğru belirlemek lazım çünkü istememize fırsat kalmıyor dumur oluyoruz öyle.Sonuçta diyorum ki sevgilin mesaj attı ayrılmak istiyorum sonra ağlıyor madem istiyorsun niye ağlıyorsun hani istemiyorsan niye istiyorum diyorsun.Karaları kesin ve net vermek en iyisi ortada kalınca iyi olmuyor.

Falım Aştı (sakız)

Şu geçtiğimiz hafta içinde nerdeyse hergün falım çiğner oldum.Bazen günde 2 -3 tane falan çiğniyorum.Aslında kendimde almıyorum sınıftan bir arkadaş stok yapıyor o getiriyo bize.Neyse ilk birkaç kez çok güzel fallar çıktı.Sonra sonra bu fallar sapıttı.Cinsiyete aykırı sonuçlar çıkmaya başladı.bende düşünmeye başladım sakızları ben almıyorum sonuçta bu fallar alan arkadaşın kısmetimidir acaba.En son çiğnediğim sakızda çıkan fal:
Aşkı Şansı Falım Bilir
Kar Yağsada bahar Gelir
Sen yine Kısmetine Bak
Gidene Eyvalla Edilir.
İlginç gelmişti ilk okuduğumda bunu sonra telefonu gelen Bir mesajla irkildim ''Ben ayrılmak istiyorum.'' Buyur burdan yak.ilginç değilmi :)

16 Ekim 2007 Salı

Kendine Güven ---Çekinme

Yaa bazı adamları anlamıyorum.Tek başlarına hiç birşey yapamıyorlar.İlla yanlarında bir tanıdık falan olcakki yapabilsinler.İnsan kendine güvenmedikten sonra hayatta da başarılı olamaz ki.Birşey yapcaksan veya yapmaya kalkıştıysan gidiceksin yapacaksın yanına yok şunu çağırayım şuda gelsin belki şöyle olur belki böyle olur.Bir işi yaparkende zaten şöyleyi böyleyi düşünmiyeceksin yapıcan ne olursa olsun ozaman görürüz şeklinde kendine güvencen.Heryerde yanında biri olcak diye bir şey yokki hem zaten neyden çekniyorsunda yapmak istediklerini söylemek istediklerini söyleyemiyorsun.Yani hepimiz insanız sonuçta niye birbirimizden çekiniyoruz utanıyoruz saçma değil mi.Onu bunu bırakalım ne yaparsak ne söylemek istiyorsak kendimize güvenip söyleyelim yapalım yoksa yapamadığımız şeyler için pişman olunca çok geç kalmış olabiliyoruz.

Keyif

İnsanın keyfi kaçınca o gün bir daha yerine gelmiyor.Yaşadığı bir şeyden ya da kendisi istemeden olan bir şeyden dolayı bir kere moral bozuldumu iş bitiyor.Nekadar kafana takmamaya çalışsanda olan durumu illa aklına geliyor dürtüyor rahatsız ediyor.Unutmak için neşelenmek için çeşitli şeyler yaparsın bir an için unutursun ama kendinle başbaşa kaldığında yine aklına gelir keyfin kaçar.Onun için en iyisi keyfini kaçırcak şeylerden uzak durmak.Keyfimiz yerinde olunca Herşey ayrı güzel.

15 Ekim 2007 Pazartesi

Metrobüs

Bugün şirinevler köprüsünden geçerken adamlar durmuş köprüden metrobüse binenlere bakıyorlar.Gerçi bu bugüne özel bir şey değil ne varsa bu metrobüs hattında adamlar hep manzara izler gibi izliyo yolu.Hadi diyeceğim metrobüs yeni araç millet merak ediyor bakıyor yoo bildiğin ''Halk Otobüsü'' bu adamlar neye bakıyor anlamıyorum.Birde sürekli orda olan bi kaç tane adam var onlarıda çözmüş değilim turist rehberi gibi yeni gördüklerine metrobüsü anlatma çabaları var.Metrobüs gelince bak bak geliyo diyor işte burdan sonra şuraya gidiyo şöyle dönüyo falan anlatıyor yanında duranlarda ciddi bir mesele gibi dinliyolar.bi gün sorucam ama bu adamların amacı ne yoksa Belediye görevlisimi bunlar metrobüsü tanıtıyor :))

14 Ekim 2007 Pazar

Başlama Harekatı

Başlıktanda anlaşıldığı gibi başlıyorum.Niye Başlıyorum Aslında onuda bilmiyorum öyle yazıyorum dediğim gibi ne yazıcağımı düşünmeden yazıyorum.Düşününce yazının içine bir özellik giriyo güzelliği kaçıyo ben saf ilk halinde aklıma geldiği gibi yazıyorum.Gündemden kendi gümdemimi oluşturarak düşünüyorum.