20 Ekim 2007 Cumartesi

Kararsızmısın,İstiyormusun

Bir şey istediğimiz zaman çok kafaya takabiliriz, hiç bellide olmayabilir ama sonuçta bir şeyler isteriz.İsteğimiz olursa seviniriz mutlu oluruz.Nede olsa istediğin şey olmuş ne güzel ohh bi sevinir insan.Peki insan bir şey ister ve üzülürse.İşte işin farklı tarafı farklı bir bakış açısı.İstediğin bir bir şey var bu oluyo ve üzülüyorsun ya onu istemiyorsun ya da istemek zorunda kaldın.Yani mutluluk göz yaşlarından bahsetmiyorum gerçek üzüntüden bahsediyorum.Mesela sevgilinden ayrılmak istemiyorsun ama bazı durumlardan dolayı bunu yapmak zorunda kalıyorsun sonra üzülüyorsun bunu gibi.Onun için isteklerimizi doğru belirlemek lazım çünkü istememize fırsat kalmıyor dumur oluyoruz öyle.Sonuçta diyorum ki sevgilin mesaj attı ayrılmak istiyorum sonra ağlıyor madem istiyorsun niye ağlıyorsun hani istemiyorsan niye istiyorum diyorsun.Karaları kesin ve net vermek en iyisi ortada kalınca iyi olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder