15 Aralık 2007 Cumartesi

Hayvan Katliamı Bayram

Önümüzde kurban bayramı var. Acıyorum hayvanlara acaba şu aralar nasıl hissediyorlar kendilerini.Ya aslında ben hiç sevmiyorum bu bayramı toplumca niye hayvanları öldürüyoz.Zaten et almak isteyen kasaptan alıyor bir de biz özel olarak kesiyoruz gereksiz.Heryer kan heryer pislik oluyor gerçekten kurban bayramı ülkemizde tam bir rezillik oluyor.Kimse gereken yerde kesmiyor, madem keseceksin adam gibi yerinde kes değil mi ?.Ya bide elinden kaçırıyorlar hayvanları yazık hayvanlar caddelerde sokaklarda kaçışırıyorlar kendilerinden daha hayvan olan hayvanlardan.Kurban bayramı bence yapılmaması lazım bizim milletimiz herşeyin olduğu gibi bu bayramında içine sıçmayı başaroyor.Kurban keseceğine o parayla kasaptan et al daha karlı çıkarsın sonuçta aldığın kurbanın kaçta kaçını yiyebiliyosunki.Haa diyorsanki ben yardım amacıyla kesiyorum fakirlere dağıtacağım emin ol ki fakirlere kesiceğin kurbanın parasına versen çok daha fazla dualarını alırsın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder