2 Aralık 2007 Pazar

Stres

Önümüzde girelim diye bekleyen bir yılbaşı var.Herkes mutlu sevinçli doğal olarak yeni bir sene acaba neler olacak falan filan.Ama ben sevinemiyorum mutlu olamıyorum okadar stresliyimki sevinmeme engel oluyor.Neden peki niye bukadar stresliyim ''HEDİYE'' konusu yüzünden tabi.Yılbaşına daha var ama ben şimdiden çıldırmaya başladım.Hediye olarak ne alıcam bilmiyorum.Arkadaşlarıma sevgilme ne neler nasıl alıcam bilmiyorum ve kafayı yiyorum.Çok zor durumdayım.Okadar strese girdimki anlatılmaz yaşanır sizde girin bence.
Düşün düşün düşün...
Kafam karmakarışık oldu ne alacağım diye düşünmekten aklıma hiç bir şey gelmiyor ve günler çok hızlı geçiyor bir an önce hediye almassam yılbaşında ne yapacağım bilmiyorum çünkü o gün geldiğinde sahiplerine verilmek için hediyeler olmassa ne olur bilmiyorum.Fikri olanlar varsa yazsın beni yalnız bırakmayın.Stresten saçlarım dökülmeye başladı hep aklımda hediye konusu var.Sonumuz güzel olur umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder