18 Ocak 2008 Cuma

Dışarıda

Msn plus' daki ''Dışarıda'' iletisi yazdım:
Şu an ben her yerde olabilirim.Düşünmek zor nerede olabileceğim hakkında benimde bir bilgim yok.Ev sınırları içinde herhangi bir odada olabilirim.Bana ulaşmak isterseniz telefonumu çaldırın çünkü yanımdan ayırmadığım şeylerden biridir.Evde de olsam cebimde oda benimle gezer.Onun için çaldırın beni ben gelirim pc başına.Aslında Pc yide yanımda dolaştırmak isterdim ama masaüstü olduğu için bu biraz hatta bayaa bir zor olur.Merak etmeyin çaldırdıktan sonra fazla geçmeden msn den cevap alacaksınız.Sakın teleşa kapılmayın cevap gelmesse diye.Nekadar dışarıda olsamda Pc ye yakın bir dışarı bu.Şimdi dersenizki madem pc başında değilsin kapat msni git gelince açarsın.Olmaz benim için msnde olan insanlar var belki benim çıktığımı görünce onlarda kapatır böylece görüşemeyiz.Şimdide madem göreşceğin kişiler var bırakıp gitme pc yi.Bu hiç olmaz saatlerdir pc başında oturuyorum biraz molaya ihtiyacım var.Neyse sonuçta buralardayım ben, bir çaldırmanız yeterli.Hee Unutmadan telefon numaram olmayan arkadaşlar varsa yapabilceğimiz bir şey yok ben gelene kadar bekleyeceksiniz...

msn de mesaj yazıp da karşısında bunu görenler ufak çaplı bir şok geçiriyorlar genelde ''ohaa, yuhh, buneee'' gibi tepkiler geliyor :)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder