1 Şubat 2008 Cuma

Kulaklık

Geceleri sabaha kadar oturuyorum.Kulaklıklarım var mecburen onları takıyorum.Gece ses açamadığımdan kulaklıklarla idare ediyorum.Ama o kulaklıklar bi süreden sonra kulak işkencesine dönüşüyor.Belli bir süreden sonra kulaklarım açımaya başlıyor.Kulaklığın baskısından dicem bir baskı yaptığı yok ama herhalde uzun süre kulakların üstünde durduğu için oluyor.Kulak ağrısı da çok acayip oluyor çok farklı bir his bir yandan yanıo bir yandan ağrıo karmakarışık duygular yaratıyor insanda.Takmasam kulaklığı olmuyor ya arkadaşla konuşuyoruz ya da müzik dinliyorum.Müzik dinlemeden duramadığım için takmak zorundayım.Yeni kulaklık almayı düşündüm ama hep bölye işkence çektiriyorlar.Başka çarem yok acıyı ve zevki aynı anda yaşatıyor bu kulaklıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder