9 Nisan 2008 Çarşamba

Gitar ve Çeşiteleri

Gitar sevdiğimiz bir çalgı aleti.Çeşitleri ile melodi zenginliği içeren genellikle bir hevesle alınıp bir köşeye atılan evrensel bir etkileşim.Klasik gitar güzel yani bende var gerçi çalmayı bilmezken boş boş ilginç sesler çıkarmaktan can sıkıyor ama öğrenince güzel.Neyse Konumuz ELEKTRO GİTAR.
Çalması zor materyali çok anfisi kablosu falan filan.Gerçekten çalmayı bilenler güzel çalıyor ama ilk başlarda zor özellikle direk elektro başlanırsa yorar insanı gerçekten istersen çalarsın yoksa eğlencesine biraz zor olur bayağı çalışıp örenmek gerekiyor.Öğrendikten sonra zevkli ama sağlam anfiye bağlayacaksın birde tam kopmalık diyorum kendin çalıyorsun ya daha sağlam koparsın ben çalıyorum diye gaza gelerek.Benim kardeşim Fatih’te aldı bir tane.Bastırdı parayı aldı helal olsun. Ama birde çalabilse.Güveniorum oda olacak kardeşim.Çalacaksın o gitarı boşunamı aldın kurs falan ne gerekiyorsa ayarla bizide kopar kendini kopar en yakın zamanda.Ayrıca sen iddialısın biliyorum çaldınmı yıkarsın ortalığı.En kısa zamanda koparan bestelerini beklioruz kardeşim;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder