9 Nisan 2008 Çarşamba

Popüler Kız

Sevmiorum ben öyle kızları.Ama nasıl kızları?Popüler kızlardan bahsetmiyorum şuan popüler olmaya çalışan kızdan bahsediyorum ben işte öylelerini sevmiyorum.Hani olur ya böyle ortamlar gruplar falan işte popüler insanlar vardır kız veya erkektir.Ama sonra bu gruba başka birisi girer sonra popüler olmaya çalışır bu çalaşım içinde olanlarda genellikle popüler olmaya çalışan kızlar olur.Eğer bir erkek ortama girse hiç uğraşmaz çünkü kendine göre herkesten farklıdır ayrıdır kendini başkasının popülerliğiyle kıyaslamaz.Ama bazı kızlarda kompleks var herkes beni konuşmalı popüler olmalıyım ilginç olmayalım çabasındalar. Ama bilmiyorlarki böylelikle kendi adlarını milletin diline düşürüyorlar.Popüler olmak konuşulmak için ortamın popüler erkeklerine asılırlar onların peşinden koşarlar geneldede yüzlerine bakılmaz sürekli kendilerini rezil ederler.Acayip şekilde konuşurlar boş boş şeylere gülerler ortama girdiklerinde bağırarak konuşurlar falan sırf dikkat çeksinlerde ne olursa olsun.Zaten olayda burada kopuyor popüler değilde genelde başka şeyler olarak görünüyorlar milletin gözüne.Zaten bu işler böyle olmaz dikkat çekerek falan bir yere varılmaz.Bence herkes kendi gibi davransın başkası gibi veya olmadığı gibi biri değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder