20 Mayıs 2008 Salı

Düşünerek...

Klavye ve mouselara veda başlıklı haberi okuduktan sonra aklıma geldi.O haber ne yaa diyen varsa tam dokunmatik pcler çıkıcakmış klavye mouse olmayacakmış diye geçeyim kısa bir bilgi.Neyse birde şu olay varmış düşünerek pc yi yönetmek.Vay be dedim şimdi ben düşüncem bir siteyi pc gircek.İlk bakışta ne güzel rahat gibi geliyor ama çok ZOR bir şey o ya.Mesela ben düşüncelerime hakim olmamki bu yazıyı yazarken bile kafamda bir sürü başka düşünce var.Bir insan sadece tek bir şeyi düşünemezki çok zor bi olay.Birkere insanın aklı olmayacak durumlarda başka şeylere gider o kötü olur.Aklına geleni yapan bir pc çöker be fazla dayanmaz benim aklımdan okadar çok şey geçiyorki bir şeyi düşünürken başka bir şeyde oluyor aklımda tek bir düşünce olamaz.Dediğim gibi işte düşüncelerime hakim olamam ben olabilende yoktur bence.Yani vardır da kimbilir kaç kişi.Bence o düşünceli pc işi yaş yapmasınlar onu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder