14 Temmuz 2008 Pazartesi

500 GB Hdd

Seagate firmasının FreeAgent isimli 500 gb Hdd' ini aldım.Önce bi tereddüt ettim alayımmı diye hani bozulurda herşeyim gider diye korktum.Ama satıcı elemen öyle bir aklıma girdiki zaten içim gidiyordu baktıkca aldım bende.Ben bozulma ihtimali var dedim elemanda öyle bakarsa şuanki harddiskinde bozulabilir bozulma ihtimaliyle bakmamak gerek diye bir seyler söyledi.Adam işi biliyormuş.Neyse fiyatı uygundu zaten.Bence çok güzel bir harici disk.Usb den kullanılıyor ayrı power alıyor.Çalışmadığı sürece ısınma yapmıyor.Kullanıldığı zaman çalışıyor sadece ama devre dışı kalmıo hep devrede.Isınma olayıda iyi ben test ettim 48 saatte anca bayağı bir ısınma gerçekleşiyor.Tasarımıda güzel öyle kocaman bir şeyde değil masanın üstünde hoş bir aksesuar gibi duruyor.Önünde turuncu ince bir ışık var çok hoş duruyor.Hem performans hem tasarım bakımdan süper tavsiye edilir. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder