19 Temmuz 2008 Cumartesi

Atlı Karınca


Atlı karıncadan ne anlıyor çocuklar.Ben dışardan bakınca bir şey anlamıyorum çocuk olmaklı gerekiyor acaba.Ben küçükken hiç binmedim bindiysemde hatırlamıyorum.Biniyorlar öyle dönüyorlar dönüyorlar ne anlıyorlar anlamıyorum.Birde bazı çocuklar var böyle sanki o çok hızlı gibi ''vohhoooo'' diye bağırıyorlar.Delimisiniz !!! inince başınız dönmüyormu.Bu çocuklar ne ilginç Bende çocukken böyle ilginçmiydim bilen birine sorup öğrenmek lazım.Birde adı atlı karınca ama at dahilinde kaplan ayı zebra falana var ne oluo.Bir karışıklık var madem bütün hayvanlardan koyun hayvanlı karınca deyin şunun isimine. Gerçi karınca ne alaka onuda anladım veya karıncalar farklı farklı olsa atlı karınca kaplanlı karınca ayılı karınca gibi herkes istediğine binse.Böyle ışıklı falan yapıyorlar birde onları renkli renkli çocuklar zırlıyor ''annneeeeeee binnnccceeemmmm'' die tam komedi.

1 yorum:

  1. Biz geçen bakırköyde atlı karıncaya gitti +15 yaşındakileri almıyorlardı :P Ahahaha süperdi :))))

    YanıtlaSil