23 Temmuz 2008 Çarşamba

Cep Telefonu

Hayatın içinden sürekli bizimle olan çok samimi bir teknoloji nimetidir.Hayatın belkide her anında yanımızda olan yaşadıklarımıza kameresaylı tanıklık eden konuşmalarımızda aracı olan oyunlarla eğlenmemizi sağlayan müziklerle çoşmamıza imkan veren süper bir şey.
Hayatı telefon üstüne kurulu insanlar tanıyorum.Bunlar manyak sanırmasam.Telefonu olmadan wc ye gidemeyen biliyorum o artık aşmış bir hasta grubu.Zaten turkcell in selocan lı reklamları varya hep o aklma geliyor.Wc de tel çalıyor bıızzztt yanında selocan beliriyor. hoo usta naaptın yaa .Nese konumuz bu değil telefon. Bende aslında bağımlı olmamakla birlikte telefona ihtiyaç duyuyorum.lazım oluyor mesajlaşmalar konuşmlar falan oluyor.Günün her saatinde ulaşılmak istiyorum.Zaten en çok koyanda telefonumun bozulması.Lanet olası alet neden bozuluyorsun durup duruken ne güzel geçiniyorduk.Neyseki garantisi bitmedi garantiye götürdüm. Adam aldı baktı sorunu sordu ''hmm'' dedi sanırım bu sorunu halledemezler belki kutusuyla sıfır telefon yollayabilirler.Offf ne güzel cümleydi o .Kutsunda sıfır telefon vericeklermiş ihtimali varmış.Yapamazlarda sorunu çözemezlerde bana kutusunda sıfır tel. veririler.Çok iyi olur kutudaki aksesurlarla birlikte verseler süper olur.Umarım full aksesuarlı geri gelir telefonuma kavuşurum.Telefonsuz süre icerisinde ulaşamama gibi bir durumuz yok yedek telefonum var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder