18 Temmuz 2008 Cuma

Eski Dosyalar

Dün eski hdd mi bilgisayara taktım. İçinde bir şey kalmışmı diye bakmaya.Kendi özel klasörüm vardı.Açtım içi boş silmiştim çünkü en son öle hatırlıyorum.Sonra içimden bir ses dediki gizli dosyaları göster.Sağıma soluma baktım kimse varmı kim söyledi diye bulamadım kimseyi şaşırdım.Hemen gizli dosyaları açtım.O anda bir klasör belirdi.Noluyor falan dedim bir gerildim bu burda ne arıyor kim koymuş içinde ne var?. Böyle soru cümleleri geldi aklıma bir sürü.Bunları cevaplamak için tek yol klasörü açmaktı.Açtım içinde alfabenin nerdeyse her harfinden tek tek word belgeleri var.Belgeleri açmadan yine düşündüm bunlar neydi yaa . Sona açtım birini başlıkta dosyanın harfiyle başlayan bir isim var kız ismi, altada msn konuşmaları.Sonra jeton düştü önceden konuştuğum kızların msn konuşmalarını saklardım.Neden saklıyordun delimisin demeyin.Akıllıca bir cevabı var.Çünkü kızlarla konuşurken doğum tarihi burcu en sevdiği şeyler falan filan söylüyorlardı.Bende bütün kızlarınkini ezberleyemediğimden böyle bir yöntem geliştirmiştim.Biri bana benim burcum ne die sorardı unuttuysam hemen açar bakardım.Çok süper işe yarıyor.Yeniden başlasammı diye de düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder