3 Temmuz 2008 Perşembe

Farkında Olmadan

Farkında olmadan yapılan şeyler vardır.Hani sürekli yapmaktan artık refleks haline gelmiş gibi şeylerden bahsediyorum.Mesela göz kırpmak gibi.Yok bu örnek olmadı göz kırpmak zaten refleks.Suyu bardağa koyup içmek gibi veya kalkıp wc ye gidip işemek gibi.Örneklerim süper bu arada. Neyse işte bazen bu tür şeyleri farkında olmadan yapabiliriz.Mesela az önce başıma geldi bloga yazı yazdım alışkanlık olmuş artık yazıyı yayınlamışım bir baktım yayında hiç farkında değilim nasil yayinladim nezaman yaptim diye.İşte bunun gibi şeyler.Konuşmayada yansır böyle refleks haline gelmiş kelimeler vardır. Herkes farklı kelime kullanır mesela bazıları konuşurkan ''abi''  kullanır ''kanka'' kulananlar vardır.Düşünsene sevgilinle konuşurken bir şey anlatıyorsun ''ya abi ondan sonrada şöyle oldu aşkım'' hahah komik oluyor.Bunun gibi farkında olmadan yaptığımız ve söylediğimiz şeyler vardır.Ben farkında olmadan yaptığım çok şey oluyor.Bu yazıda onun gibi bir şey işte neden yazdım yazmak refleks gibi olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder