18 Temmuz 2008 Cuma

Starbucks



Hayatımda gittiğim nadir yerlerden biri.Fazla cafe tarzı yerlere gitmem.Ama Starbucks bir tutkudur bende.Orda oturmak orda kahve veya soğuk içecekler içmek çok güzel.En sevdeğim Starbucks mecidiyeköy deki ve dünya ticaret merkezindeki.Aslında Ticaret merkezindeki okadar güzel değil ama ben çok seviyorum.Meciköydekinin koltukları çok rahat ben daha hiç bir Starbucks' da öyle rahat koltuğa oturmadım.Starbucks' ın ortamını seviyorum çok cool bir hava var orda.Ama Starbucks dışında gloria jean's gibi rakip firmalardan nefret ediyorum.Hiç gitmedim aslada gitmem.Sevmiyorum gloria jean's önünden geçerken bile uyuz oluyorum okadar yani.

Bugün Carousel Starbucks' taydım.Daha öncede gelmiştim.Ama bugün birdaha buraya gelmeyeceğim dedim kedime.Bozmuşlar burdakini.Çocuklarıyla falan gelen aileler vardı yaa sanki aile salonlu restorant.Çokçuklar zırlıyor falan uyuz oldum rahatım kaçtı.Nerde o cool hava yok gitmiş sanki orda.Neyse yazık size diyorum hemen toparlanmalı orası.
Frappucino içtim bugün.İyiki onu güzel yapmışlardı.Günün içeceğiydi zaten.Günün keki de en sevdiğim kek olan yaban mersinli muffin.Hasta oluorum muffine kışları kahveyle beraber kesinlikle alıorum.Ama soğuk içeceklerle pek güsel gitmiyor kekler.
Ne olursu olsun herkes Starbucks' a gidebilir ama giden var giden var.Bu bende bir tutku böyle hastası olanlar vardır kesinlikle.Oraya kıraathane gözüyle bakıp gelen ayılarda var ama onlarda zaten pek fazla kalamıyorlar öyle yerlerde.Seviorum Starbucks ' ı =)
(resimler kendi çekimim:D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder