5 Eylül 2008 Cuma

Belirsizlik

Belirsizliği sevmem....Hatta nefret ediyorum hayatımdaki belirsizliklerin belli olmasını beklemekten.Böyle bir durum işte.Ama ben nekadar sevmesemde hayatımda belirsizlik çok var ve eksikde olmuyor.Belirsiz olan şeyi belli olmasını beklerken stresde yapıyorum eğer önemli bir şeyse.Stres yapıncada rahat olamıyorum kasıyorum böyle acaip bir durum daha çıkıyor ortaya.Rahat olamayıp kasıncada sıkıntıdan kıvranıyorum.Bir belirsizlik başıma bir sürü şey açıyor keşke herşey belirsizliğe kalmadan belli olsa diyorum ama neyin ne olcağı çoğu zaman tahminden ileri gitmiyor.Tahmin yürütmeyi çok yaparım kafamda olayları kurup sürekli tekrar yaparım sürekli farklı senaryolar kurarım bunlardan biri belirsizliğin belli olmasındaki sonucu verir ama hangisi olduğunu belirsizliğin belli olduğunda anlayabilirim anca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder