15 Kasım 2008 Cumartesi

İnce Ayrıntı

Bir şey vardı ama neydi.Bu sefer bambaşka bir olay bu.Mesela bir şey söyleyecektim unuttum olayının daha farklı bir versiyonu.Söyleyeceğimiz şeyi söylüyoruz ama onun içinde olan ince ayrıntıyı unutuyoruz bu sefer, olur böyle.Bir konu hakkında ince bir ayrıntı söyleyecektim ama neydi.Konu tamam olay tamam kurgu zaten tamam ama işte o ince ayrıntı gelmeyince insanın aklına, olay kurgu konu falan hepsi dağılıyor.Öyle bir şey oluyor ki o ince ayrıntı olmayınca bir araya gelmiyor.Konu icinde geçen ince ayrıntılara dikkat edelim genelde bir şey söyleyecektim unuttum bu ince ayrrıntıların unutulması sonucu oluyor en incesinden hatırlarsak herşey tamam oluyor.Nerden çıktı bu konu ablamdan geldi bugün yanıma bir ince ayrıntı vardı ama neydi diye bende hemen inceden konuyu aldım yaanii :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder