2 Aralık 2008 Salı

2. Yeni Yıl

Yeni yıl geliyor.Blogumla girdiğimiz 2.yeni yıl olacak bu.Geçen yılda yeni yıla dair bir yazı yazmıştım.Dedim bu senede yazayım.Nede olsa her sene yeni yıl oluyor bundan bıkmıyoruzda her sene olan yeni yılla ilgili yazıdanmı bıkacağız...Sonuçta konu aynı olabilir ama içerik farklı.Aynı yeni yılda olduğu gibi orda da konu aynı ama rakam farklı.Değişen hiç bir şey yok.Yeni yıl geliyor yaa geyiklerde başladı tabi.Biraz daha zaman geçsin ozaman görün rezilliği. Abi ben yeni yıla girmicem biraz zaman boşluğunda kalmak istiyorum buda benim yaptığım geyiktir.Veya siz girin ben geliyorum .İğrençlikte sınır tanımayanlarda çıkıyor tabi herneyse.Yeni yıl böyle işte insanın içini farklı farklı şeylerle doldurur bazen.Kimine heyecan kimine hüzün kimine mutluluk farklı farklı şeyler.Kimisi vardır umursamaz banane yeni yıldan ben işime bakarım der.Kimisi yeni yıl için hazırlık yapar.Kimisi plan yapar yeni yılla yeni bir hayatla başlamak için.Aslında olaya birde farklı taraftan bakıyorum yeni yıl falan değilde süregelen kısırdöngü içindeyiz.Rakamların değişmesi yeni olduğunu belirtmez aynı aylar aynı günler aynı saat aynı dakikalar.Ben bir yenilik göremiyorum.Sürekli aynı ama sadece yılın rakamı farklı.Bir de geçen zamanın üzerimizde yaptığı değişiklikler farklı.Dünya dönüyor yaa herşeyde ona göre başlangıctan itibaren dönüp duruyor döndükce başa geliyor yine dönüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder