10 Aralık 2008 Çarşamba

Amaçsız

Amaçsız bir yazı olsun diyorum bu.Bir amacı olmadan yazılmış olsun diyorum kendi kendime.Hiçbir konuya değinmeden hiçbiyere uğramadan düz net ve bir amacı olmadan yazılmış bir yazı.Sadece yazı olsun buraya bir şeyler yazmak olsun diye yazayım diyorum.
AMA
Nekadar da amaçsız desem bir amacı var değilmi.Amaçsız yazmak bu yazının amacı.Kendimi parçalasamda amaçsız birşey yazamam.Kimse yazamaz yazmakda bir amaç var sonuçta.Ben nekadar desem bu yazının bir amacı yok olmaz var sonuçta.Benim yazmamın nedeni bu yazı amaçsız yazı ben böyle söylüyorum.Okuyanlar bu yazıda bir amaç bulur.Bu yazıyı yazmak bu yazıyı bir amaç olmadan yazmak amaçtır zaten.Bana sorarsanız bir amacım yoktu yazıyorum sadece halada yok ben yazıorum onu göre kelimeler geliyor.Ne bir amaçtan bahsetmek istemiştim aslında nede amaçsız bir yazının yazılamayacağından.Sadece yazmak olsun diye bir yazı yazmak imkansız.Sadece yazmak olsun diye yazarkende amaç var sadece o yazıyı yazmak amaç.Bir planı yapısı olmasada önceden düşünülmüş olmasada onu yazarken amacın sadece öylesine amaçsız bir yazı yazmak.Böyle bir şey işte nekadar da bir amaca bağlamasam amaç bu yazı zaten.Bana sorsan ama yinede bi amacım yoktu.
anlaşılması zor biraz karışık bir şey oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder