15 Aralık 2008 Pazartesi

Oryantal Müzik

Üstüne hiç bir yorumun yapılması gerekmeyen duyulduğunda oynanası müziklerdir.Darbuka ritmik ziller insanı birazda gaza getirir ve çalınan ortamda bazen dansözde olması pek bi keyiflendirir.
AMA bu benim için çok farklı.
Oryantal müzik veya mezdeke diye tabir edilen göbek atmak çalkalamak için çalınan müzikler beni farklı etkiliyor.Bu tür müzikleri duyunca içimi bir hüzün bir rahatsızlanma basıyo.Sanki birden bütün dünya kararacakmış gibi hissediyorum.Soğuyorum herşeyden birden.Bağırmak çığlık atmak istiyorum.Birde o eğlenen oynayan mutlu insanları görünce içim dahada kötü oluyor.Bilmiorum neden.Huzurum kaçıyor bütün yaşam enerjim kaçıyor.Duyduğumda müziği huysuzlanıyorum yeter diye yıkmak istiyorum ortalığı.bilmiyorum neden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder