6 Ocak 2009 Salı

Rahatsızlık

Pc basındayken bırısı karısınca emreye kafasını kopartıp vazoya koyuyor
camdan bırı bagırıo emree dısarı gelıyormusun dıye tanımıyor adamı bardagı
bır fırlatıyor ama gozler ekranda kac metreden tam ısabet adam cenaze
ogünden sonra odaya giren çıkan yok. Evet. adımı ağzına almaya korkuyor millet . bır gırıyorlar sonra full zırhlı halde boyle sakallı tanınmayacak halde bı adam
saclar bele kadar sakallar goğuste. ozamana kadar kaç oyun biter bu arada p2p full online sürekli yeni oyunlar RSS de . tabıkı onları takip + normal oyunlar
+ site oyunları + baska tur flashlar. beatler featler gıtarlar drumlar elektronık ortamda yapılabılecek herseyı aynı anda yaparak rekorada kosuyorsun adeta
adam bır cıkıyo odadan 500 bin tl lik hasılat yapmıs. new mexicoya yerlesıyor
. ordanda real pokere akar 1 hafta sonra 5 parasız halde come back. geri aynı hayata devam . cok acayip bir sey ama HİC BİR SEY olmamıs gıbı sanki böyle markete gitmiş gelmiş gayet cool . cool ve rahat. rahat değil sürekli bir şeylerden rahatsız . oyle oldugu ıcın otoyolda karsıdan karsıya geçerken metro ezıyo ınanılmaz kaza otoyolda metro ezebilir tabi okadar rahatsız asırı paranoya yapmıs. sırf rahatsızlıktan bütün bunlar. Rahat olamıyor kı ıstıyor ama olamıyor sekil itibariyle musait degil abi. birşeyler sürekli rahatsılık veriyor rahatsızlık vermese bile rahatsız olacağı bir şeyler çıkarıyor. ortada hıc bır sey yokken bıle boyle mutlu gunlerde bıle var bır sey ama tanımsız bır rahatsızlık en sevdıgım rahatsızlık cesıtlerı arasında aynen işte bu yaa tam tanımı budur. Tedirgin tabi rahatsız oldugu ıcın yatıyor gene rahatsız amerıkadan son teknolojı yatak getırtmıs adam yınede son derece cool ve rahatsız. uyuyor ama dınlenmıyor. cool ama rahatsız uyuduğuma bakma bütün gece rahatsızdım herhalde  uyurken bıle. Ruya goruyo en relax halde ruya gorunur zaten ama ruyada bıle rahatsız. rahatsız rüyalar görüyor bütün gece zaten. rüya rahatsız olunca vücutda kaslıyor rahat etmiyor tabi. soruyor es dost rahat uyudunmu dıye boyle gozler kan canagı gıbı buda sorumu dıyosun cool olarak cevap bile rahatsızlık verıyor mıllete millet bir huzursuzlanıyor bu cool ve rahatszlık karşısında tabı senınle konusanlarında beyni ambale oluyor haliyle yani ondan sonra herkes bir sendroma giriyor onların sendromlar geçiyor ama rahatsızlık bende senda hala devam ediyor.Zaten hiç rahat olamiyorsunki mutlaka rahatzılık verici bir şey var.Odada sinek uçuyor o bile rahatsız ucuyor isteksiz böyle. hatta hiç bir şey yokken kendinden rahatsız oluyor .evet üstündeki tshhirtten bile kısa ve öz adam kendi varlığından bile rahatsızlık duyuyor. Rahatsız işte . Kısaca Rahatsız ama özeti bayağı uzun.2 3 satıra sıgmıyacak seyler bunlar bır omur gerekır anlamaya ıdrak etmeye. yani böyle biz nekadar yazsakta anlaşılmayacak bunlar yaşanarak tecrübe edilerek bireysel olarak görerek tabi gerekirse bilerek sendroma girerek .Topluma yedırerek.Sendrom olayıda bayağı tartısılcak bır konu masaya otururken sendroma gırersin ve rahatsız olursun mesela ortamdaki havadan. ama bak sendorma giriyorsun rahatsız oluyorsun sonuç yine biz rahatsızlık işin ana fikri.Ama yol farklı bak sendroma gırdığı ıcın rahatsız oluyor masayla alıp vermedığı yok. sendoramal rahatsızlık.Bu yazıyı baskası okursa masaya oturduğu ıcın rahatsız oldu zannetcek mesela kavramak bile güç. evet bunlar zor ve yaşanılası şeyler…


Kardeşim(Fatih) ve Benim Rahatsızlık Üzerine Sadizm Meydanı Tartışması ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder