4 Şubat 2009 Çarşamba

Alışmak

Neye nasıl alışmak.Yeni bir şeye alışmak mesela yeni bir klavye aldınız biraz farklı böyle modern bir şey düz klavye değil.Buna alışmak için biraz zaman gerekir.Bir süre sonra zaten o sizinle yıllardır var gibi olur.Yani yeni bir şeylere alışmak.Ama böyle alıp kullanılan şeylere.Gidip köpek aldınız diyelim evde hem o size alışacak zamanla hemde siz ona.Karşılıklı alışmak değil dediğim.Tek taraflı zaten bizim alışmamız.Nasıl kolumuza saat takarız bir süre sonra o orda yokmuş gibi rahat oluruz veya kolye taktığımızda alışırız artık ilk günkü gibi rahatsız etmez yada onun varlığını hissetmessin orda.İşte bu sürekli bunlara biz alışıyoruz.Onlar bize alışsın yeter artık diyesim geliyor.Yeni aldığın cep telefonun nasıl kullanmaya alıştınmı? hayır benim onu kullanmama alıştı bende bir sorun yok böyle bir şey işte ben niye alışacağım onlar benim şartlarıma alışır.Ben böyleyim herşey için kendime bir süreç veremem yok onu aldım ona alışacam yok bunu yaptık buna alışacam.Herşey bana alışsın ben alışmıyorum.Alışma karşılıklı olmadıgı sürece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder