25 Şubat 2009 Çarşamba

HDD

Bütün hayatını içine sığdırabileceğin boyutlara kadar ulaşan nn mübarek pc parçalarından.Bütün arşivlerin bütün şarkılar resimler videolar mazi anılar programlar falan filan herşeyi içine sokabilirsin.En önemliside resimler videolar gibi anı değeri taşıyan arşivlerdir.Kendi bilgisayarımda çok eski resimler bile arşiv halinde hala duruyor.Herşeyi saklamak zamanla daha fazla yer ihtiyacı doğuruyor tabiki.Bu zamana karşıda HDD ler gün geçtikce büyüyor.Doldukca yenisi alınabilcek kapasitede oluyor.Her yenisi çıktığında bir düşüğü ucuzluyo.Zaten en makbulü bence harici olanları.Al birtane doldur içine herşeyini arşivini.Hayat değeri taşıyabiliyo bazen.Aslında Bazen değil benim için benim Harici HDD hayatın kendisi gibi nerdeyse.Herşey onun içinde.daha önce başıma geldi.Harici diski almadan önce sabit olanda herşeyim vardı.Sürekli içinden kopyala yapıştır yedekleme falan yapıyordum sürekli çalışır durumdaydı neredeyse.Nasıl olduysa birgün yandı.Ve hayatım kaydı.Yaşadığım acıları hala hatırlıyorum yıllarca biriktirdiğim herşey gitmişti.Sonra akıllandım tabiki.Artık okadar güvenlikde tutuyorumki çoğu yerde kopyaları var birine bir şey olsa ötekisi sağlam kalır.Anca bir felakat lazım hepsinin yok olması için bunların hepsi birden yok olursa bende yok olurum zaten.Bazen yer ihtiyacımıda karşılamıyor Hdd ler okadar çok şey varki sığdıramıyorum artık.İnternetten herşeyi indire indire bu hale geldim.Bütün Filmler oyunlar programlar mevcut.Ayrıca birde kendi arşivlerim HDD lerde herşey.Önemsiz gibi görünsede bazen düşününce içindekileri anlıyorsun ne değerli olduğunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder