25 Şubat 2009 Çarşamba

Soğuk

Bu havaya ne oluyor.Buz gibi yaa dışarı çıkılmıyor.Camdan çıkıp hava alamıyorum soğuktan.Çıkıncada çok üşüyorum zaten.Ondan sonra birde televizyona bakıyorum ayar ediyorlar beni.Kar yağışı bekleniyor soğuklar şukadar sürecek kar geldi kar gelecek.Nerde o karı daha göremedik biz.Anlamıyorum nasıl iştir yağacak yağacak diyorlar yağmıyor.Bunlarınki de bilimsel birşey olduğuna inanmıyorum artık.Bakıyorlar hava soğuk kar yağar.Evet okadar yağdıki kara batıyoruz.Hava soğuk olunca kar yağacağını herkes anlar.Ayrıca bu hava bir garip bukadar soğuk hala yağmadı.Bari bu soğuk boşa gitmesin diyorum madem soğuk bunu bir kar yağışıyla taçlandırmak gerek ama yok.Kar yağsada kar topu oynasak.Madem yağmıyor hava ısınsın böyle gezip dolaşamıyoruzda soğuk havada kat kat kıyafetler.Ya kar yağsın ya da bu gereksiz soğuk hava gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder