4 Şubat 2009 Çarşamba

Yapmak

Herhangi bir şeyi herhangi bir alanda her hangi biriyle düşünce dışına çıkartıp yapmak.Ama bu değil herhangi olmayan gerçekten bir alanda yapılcabilcek önemi olan biriyle düşünce dışına çıkartıp yapmakdan söz ediyorum.Aklımızdan geçen herşeyi yapmak ne güzel olurdu.Ama bazen aklımızdan veya aklımdan geçen ilginç saçma gereksiz şeyler oluyorki bunların herbirini yapmaya kalkmak hem zor olur hem gereksiz olur.Onun için yapılacak en güzel şeyleri yaparım.Yani aklımdan geçen binbir şeyin arasından seçerim böyle derim ''sen süpersin ne güsel düşünmüşün ben seni yaparım''.Şimdi çıkar biri der ordan bazen insanlar öyle şeyler düşünürki yapılamaz.Kardeşim ozaman düşünme yapamayacağın şeyi.Bir şey geçiyorsa aklımdan onu yaparım ben düşünüyorum sonuçta kendi düşüncelerime hakim neyi nasıl düşünebilceğimi biliyorum.Çıkıpda yapamayacağın şeyler yokmu demeyin.Yapamayacağım şeyler tabi vardır ama yapamayacağım şeyi bile öyle bir düşünümki yapılamayacak diye birşey kalmaz yaparım.Kendime çeviririm olayı yine yaparım.Ben yapabilirim başka yapabilenler varsa onlarda yapsın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder