31 Mayıs 2009 Pazar

Bazı Minibüscüler

Bazı minibüscüler çok öküz oluyor.Ama ben öküz olanlardan bahsetmeyeceğim.Ben kibar ve müşteri memnuniyeti benimsemiş minibüscülerden bahsedeceğim.Başta ilginç geliyor.Kibar minibüscüdemi var diyenler olabilir.Evet var ama bazı hatlarda.Örnek vermek gerekirse Bakırköy-ataköy minibüs hattındaki minibüscülerin çoğu kibar ve müşteri memnuniyetini benimsemiş insanlar.Nasılmı? Şöyle.Duraktan minibüse biniyorum.Eğer adam içerdeyse koltuktan arkasını dönüp hoşgeldiniz diyor.İlk şaşkınlığı burda yaşıyorum.Parayı uzatıyorum.Para üstünü verirken , buyrun diyor.İkinci şoku burda koyuyor.Konuşkan biri varsa çok seviyeli şekilde muhabbet ediyor ve yayalara yol veriyor.Tam üçüncü kez bir sendroma sokuyor.Bide bunun üstüne inerken iyi akşamlar veya iyi günler diyor.Son bombayıda böylece koyuyor.Diyorum sizin gibi minibüscüler her hatta lazım.Ama ben sadece orda denk geliyorum.Örnek minibüscüler böyle olmalı işte.Şaşırıyorum her seferinde böyle saygılı minibüscüler görünce.Normalde herhangi biyerden minibüse binince.Minibüs tıklım tıklım, şoför şişko yoğun kıllı veya sakallı teyb de kısık boktan bi müzik , 50kuruş dan az para üstüne vermeyen her seferinde arkaya yanaşalım arkaya yanaşalım uyarısı yapan yoldaki arabalara küfür eden gereksiz ve öküz minibüscüler vardır.Kibar olanlar gerçek insanlar herhalde diğerleri mandıra ehliyetine sahip kişiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder