12 Mayıs 2009 Salı

Bilmiyorum

Her santimetre kareni aklımda tutmamı bekleme benden
unutabilirim belki gözlerinin rengini
en sevdiğin renk aklımda bile değil
burcumuzun özellikleri uyuşurmu acaba diye düşünmedim hiç
parfümünün markasını ayakkabılarının rengini umursamıyorum
En sevdiğin yemeği belki sormadım bile sana
okuduğun kitaplardaki aşk hikayeleri ilgilendirmiyor beni
Belkide okumuyorsundur kitap sormadım ki ben sana ayda yılda kaç kitap okursun diye
Bilmiorum evet...
Çünkü bana bunların hiçbiri senin elini tuttuğumda hissettiklerimi hissettirmiyor.
Çünkü gözlerine baktığımdaki gibi kalbim yerinden fırlayacak gibi olmuyor bunları düşününce.Yanındayken mutlu olduğum kadar beni mutlu etmiyorki senin en sevdiğin renk.
Seni seviyorum dediğinde boynuna atlamak istediğim gibi isteklere sokmuyor beni çantanın rengi
Öptüğünde beni bütün duygularım nasıl karışyorsa içimde. karıştırmıyorki içimi okuduğun kitaplar.
Ben Seni seviyorum Ben Seni Çok seviyorum.Sadece Sevgi bu En saf ve en mutlu haliyle.
Seni mutlu etme istediğimin önüne geçmiyorki ezberi zor hobilerin.
Seninle mutlu olabilmemi etkilemiyorki burcumun karşıtlığı veya yakınlığı.
Okuduğun aşk hikayesinin yazılmış senaryolar olduğunu bildiğin kadar o hikayeler
Ama ben seninle yazıorum hayat sayfasına aşkımın romanını
Burada Ne bir hikaye ne bir masal var Sadece Senin için atan bir kalp Seni Seven Ben var.Gerçekten çok seven Ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder