31 Mayıs 2009 Pazar

Rüya Etkisi

Sabah 5.30 civarları hafiften bir uyku çökmüş üstüme.Bilgisayarı kapatıp yatağa süzülüyorum.ışıklar zaten sönük.Harıl Harıl çalışan bilgisayar 15 saniye içinde kapanıyor.Odada derin bir sessizlik.Yatağa yayılıyorum önce biraz sabit kaldıktan sonra birkaç tur dönüyorum.Zaten gelmiş olan uyku iyice bastırıyor.Ondan sonrasını hatırlamıyorum.Saat 12.26 gece gördüğüm rüya aklıma geliyor.Birden belimde derin bir ağrı hissetmeye başlıyorum.Rüyamda sokakta koştum zıpladım atladım ters takla düz takla parande ordan oraya aksiyonlu sahneler yaşadım.Bunun üstüne birde belimde bir ağrıyla uyanınca bir acayip oldum.Belim tutulmuş ama bayağı ağrıyor.Sonra dedim rüyamda okadar şey yaptım ondanmı acaba.İlginç geldi...bir süre sonra ilaç içtim düşünmeyi bıraktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder