9 Ağustos 2009 Pazar

Yıldız Kaydı

2 gündür görüyorum.Okadar hızlı oluyorki 2. gördüğümde de şaşırdım.Geceleri gökyüzüne bolca bakarım balkondan.Pek de bir şey görmem.Gözlerim hep ufo veya benzeri ilginç uçan şeyleri görmek ister ama pek rastlamam.Daha önce ışıklı cisimler gördüm.Hatta gelin beni alın diye içimden geçirdiğimi biliyorum.Herneyse, eve gelirken kafamı bir kaldırdım büyük yuvarlak ve parlak bir şey aniden geçti.Geçenlerde yine görmüştüm aynısından.İlk gördüğümde çok net gördüm yıldız kaydığını biliyorum.Buda onun aynısıydı ve yine gördüm.Ve bugünde deprem oldu ogünde olmuştu.İlginçtir raslantıdır diyeceğim ama değil.Başımızdan geçen onlarca deprem oldu ve her depremden sonra yıldızların kaydığını çoğu insan görmüştür.Çoğu insanı geçelim gökbilimciler zaten bunun olduğunu açıkladılar.Güzel, kayan bir yıldız görmek ama çok ani oluyor tadını bile çıkaramadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder