20 Ekim 2009 Salı

Banka Sırası

Ziraat bankasına gittim ufak bir işim vardı.Yapmam gereken şeyde sadece ziraatten kabul görüyordu ne yazıki.Yolda ağır ağır ilerlerken düşünüyorum giderim işimi hemen hallederim ordan döner diğer koşturmacalara devam ederim diye.Sonra bir ströer in önünden geçerden birden bişey oldu duraksadım.Oysa ströerle hiç ilgisi yoktu sadece önünden geçerden oldu.Aklıma birden emekli maaşları geldi.İsyan etmek üzere bankaya doğru yola devam ettim.Gördüğüm manzara karşısında içimdeki patlamak için hazırlanan isyanı patlattım.HAYIIIRRR.20 metre sıra var bankanın önünde.Benim yapıcağım iş 5 dk ama bankanın kapısında tam 48 kişi var ve içeri girilemez durumda bankanın içide öyle insanlar üst üste.Benim sırayla bir işim yoktu numara alıp herhangi bir boş gişeden işimi halledecektim ama içeriye bile giremedim.Zaten girmeyide denemedim.O kalabalıkda ben ölürdüm herhalde.Sonra Arkama bakmadan birkaç gün sonra gelirim diyerek ordan uzaklaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder