20 Ekim 2009 Salı

Telefonum

Telefonum bana sınırsız özgürlük sunuyor.Onunla yatıp onunla kalkıyorum.Özellikle Wifi sayesinde bu özgürlük.Çünkü artık internetsiz bir özgürlük düşünülemez.İnternet ne kadar kısıtlansada özgürleştirme yolları var.Herneyse facebook desek çok rahat girebiliyorum telefondan hatta facebook için özel programlar bile var telefona yüklenen sadece facebook değil aynı şekilde twitter da böyle.Twitter ın programları daha gelişmiş ve nerede olursam mesaj özgürlüğüm var.Msn artık her telefonda var ama benim telefonumda bir zevk msnde yazışmak mesaj yazar gibi zorlamıyor beni.Sürekli internete bağlı nerdeyse arada bir kapatıyorum telefonun internetini.Şarj olayıda müthiş sürüklüyor öyle 2 bağlantıda batarya zayıf diye ağlamaya başlamıyor.7/24 telefonum açık oluyor çok olumsuz durum olursa anca öyle kapatırım.Yada birgün herkesden kaçarsam anca hattı kapatırım telefon hatsız modunda devam eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder