28 Kasım 2009 Cumartesi

Lanet Bayram

Ne kadar pislik bir bayram bu ben hala çözebilmiş değilim.Kurban etme bayramı psikopatlara bak yaa.Birde kedi kesen satanistlere psikopat manyak gibi yakıştırma yaparlar.Doğru tamam kedi kesilmez ama sizin yaptığınız hayvanlık ne oluyor.Sokaklarda caddelerde her bulduğunuz çimlik alandan hayvanları katletmekten başka bir şey değil.Ne kadar ÖKÜZ bir milletimiz var bunu bayramlarda daha iyi anlıyorum.Özellikle kurban bayramı daha iyi gösteriyor bunu bana.Kana Susamış caniler gibi her bir köşede hayvanların kafasını kesiyorlar.Neymiş kurbanmış sevapmış.Oldu! ben görürsem söylerim.Nasıl sinir oluyorum zaten anlatamam.Bu sene çöplükte sanayide hatta eski demir atıklarının toplandığı yerlerde bile kesmişler.Bumu lan sevap ? bumudur sizin yaptığınız iş.Gidin kasaptan alın dağıtın ortalığın içine sıçmanın ne alemi var.Hele o boğazın hali neydi öyle içim acıdı valla.Hayvan oğlu hayvanlar İstanbul boğazını bile kan gölüne çevirmişler.Seneye bu hayvanları kurban olarak kesmek istiorum ihtyaç sahiplerinede bizzat dağıtırım kimse merak etmesin.Saçmalıktan öteye geçemeyecek bir bayram daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder