7 Aralık 2009 Pazartesi

Bir Yazı Yazacağım

Bu gece bir yazı yazacağım ! dedim bu akşam kendime.Yazının içeriğinde ne olacağını düşünmedim bunları kendime söylerken.Sadece oturup yazacağım işte.Bir şeyden bahsetmeyecek bu yazı.Ama birşeyden bahsetmeyen yazı olmaz.Bir yazıda illaki birşey vardır ve ya birkaç şey.Sonuçta hiçbirşey yoksa yazıda yazılmaz.Baktım görüyorum benim bu gece yazı yazacağım demem şuan yaznının konusu olmuş.Bir şeyi yazmayı konu edinmek yazılacak başka şeylerin habercisi de olabilir, sadece yazmak istemenin işaretcisi de.Benim için şuan bir haberci görevinde değil bu yazıdaki konu.Sadece ben bu gece bir şey yazacaktım ve yazacağım şeyin konusu benim bir şey yazmak istediğim ,olacağından haberim yoktu.Girdim ve böyle devam etti.Ben bu gece bir şey yazdım diyebilmek istedim belkide.Bu yazıdan sonra işte ben bir şey yazdım.Aslına bakarsanızda hiç saçma olmadı.İnce ayrıntısı veya labirentleri yok.Sadece okuduğunda anlayacaksın ben birşey yazmak istedim ve onu şuanda okudun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder