7 Aralık 2009 Pazartesi

Kar Spreyi

Masamın üstünde bir tane kar spreyi var bir tanede konfeti spreyi.Ama benim yoğumluğumu toplayan kar spreyi.Migrosda çok gereksiz bir şey için çok gereksiz biçimde gayet özensiz bir giyimle dolaşıyordum.Girer girmez gözüme ışıltılı yılbaşı ağacının olduğu reyon çarpmıştı zaten.Ama ben oraya girmedim.Gittim başka yerleri dolaştım çünkü bir şey arıyordum ve aradığım şey orada olamazdı.Aradağım şeyi buldum tam reyondan geçerken yine ışıltılı çam ağacı dikkatimi çekti.Ona fazla yaklaşmadan yanından geçtim.Reyonda duran kar spreyini gördüm.Sağ elim kendiliğinden ona doğru yöneldi.Kafamın içinden bir ses nereye sıkacaksın bunu dedi.Ama elim hala spreye doğru gidiyordu.Birden kutuyu elime aldığımı farkettim çok soğuktu sanki içine gerçekten kar doldurmuşlar.Hala bunu ne yapacağımı düşünerek kasaya ilerledim.Migrostan çıkdım ve kar spreyi almıştım.Neden aldımki bunu kullanabileceğim bir yer yok.Sadece almam gerektiğini hissettim.ilginç tarafıda her hissettiğimi yapmamamdı.Bunu neden yaptım hala bilmiyorum.Acaba bir nedeni çıkarmı onuda bilmiyorum.Şimdi ise yavaş yavaş süzülüyoruz kar spreyinden çıkan yapay karların üstünde zihnimizde yarattığımız ahşap kızaklarla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder