31 Ocak 2010 Pazar

A4

Sürekli girişimlerde bulunup da yazamadığım konu budur.Sonuçta ne varki yaz gitsin diyorum ama öyle değil olay, boyutları çok farklı yerlerde.
İlk olarak bir kağıda a4 başlıklı bir konu yazmıştım.Acayip güzel anlatım vardı.Anlattığım şeyin eleştirmeside iyiside kötüsüde vardı.Karışık gibi görünen bir bütündü ve tek bir başlık altındaydı.Neyse bu kağıdı kaybettim.Nasıl kaybetiğimi bende farketmedim.O akşam kağıtları ararken onu bulamadım.Son çare çöpe bakmak aklıma geldi ama çöpüde çoktan çıkartmıştım.Tamam dedim konuyu zaten ben yazdım hatırlarım tekrar yazarım bir şeyler bukadar zor olmamalı.Ama oldu.5 gün neydi o ben ne yazmıştın neyle ilgiliydi diye kafa patlıktan sonra aklıma gelmedi.Tekrar vazgeçmişken 2 gece önce yine aklıma geldi.Hemen aceleyle kalkıp taslak olarak yazdım.Tam taslağı kaydetmeyi bitirdiğim sırada blog da yönlendirme sorunu yaşadım.Kodlarla alakalı bir durum olduğunu sonradan çözüp onu düzelttim.Tekrar geldim kayıtı yayınlamaya oda ne taslak yok.10 dk. önce yazdığım o yazı yine yok olmuş.Ve ben yine o yazıdan tek bir kelime hatırlamıyorum.Ne oluyoruz yahuu ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder