15 Ağustos 2010 Pazar

Değişiklik

Yaklaşık 4 senedir blog ortamında bulunuyorum.Okuduğum bloglar gördüğüm köşe yazarları beni birşeyler yazmaya sürükledi.Edebiyata olan merakım sayesinde de yazmak oldukça kolay geldi.İlk yazmaya başladığımdan bu zamana kadar çok fazla değişiklik oldu.Hem hayatımda hem internet ortamında çok fazla şey gördüm geçen zaman içinde.Uzun zamandır içime sinmeyen durumlar vardı hep değiştirilmesi gereken.Değişiklikler sonunda tamamlandı.Blogum artık son halini almış bulunmaktadır.Geçen zaman içinde bu cümleyi çok fazla kurmuşumdur.Ama insan değişkendir, insanın değişkenlği bir kenara zaman sürekli ilerleyor hiç bir şey aynı kalmıyor ve bazı şeyleri değiştirmek gerekiyor.Artık bu halde yazmaya devam diyorum.Bunca senenin emeğinin üstüne daha çok şeyler ekleyeceğimi düşünüyorum.Şimdilik en yeni yazım budur.Yakınlarda farklı bakış açılarıyla durmadan devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder