7 Ekim 2010 Perşembe

Kış Mod.

Daha önce havaların ısınması soğuması veya bir ısınıp bir soğuması hakkında yazdıklarım var.Yazmadan edemediğim şeylerden biri de hava durumu sanırım.Bu seferki konumuz sıcaklıkta ani düşüşün vermiş olduğu rahatsızlık.Kış mevsimini sevmem ama Starbucks'a en çok kışın giderim bu da sıcak içecekleri daha çok sevdiğimdendir.
Soğuk olsun, olmasın demiyorum sonuçta mevsimlerinde farklılaşması lazım ancak böyle birden soğumasın.Zaten havaya takık durumum var böyle ani değişmeler rahatsız ediyor.Beni rahatsız etmeyen pek bir şey olmadığı gibi buda onlardan biri işte.
Tam dışarı çıkacaktım yağmur başladı.Üstüme kapşonlu bir şey aldım çıktım dışarı.Apartmanda çıkmamla yağmurun sadece çişeleyip geçmiş olduğunu gördüm.Daha apartmanın önünde ''işte kış mevsiminin sana yaptığı oyunlar başladı ''dedim.Üşürüm diye biraz kalın giyinmenin sonucunda yürüyerek giderken yolda terlemeye başladım.Bir yandan rüzgar esiyor ama ben terliyorum.Üstümdekini çıkarıp elime alsam olmaz çıkarmasamda olmayacak derken.Gideceğim yere vardım zaten.Oradan çıktım yağmur başlamıştı kapşonluyu aldığıma bir an için sevindim.Ama yine evden çıktığım durumu yaşadım.Bulut geçti üstümden sanki.Sonra bulutlarda yok oldu birden güneş açtı sıcak yaptı nasıl olduysa.Güneşi görmüş olmanın heyecanıyla kapşonluyu çıkarıp elime aldım.Ama cayır cayır esen rüzgarda beni benden aldı.Sırtımdaki hafif ter rüzgarın etkisiyle yok oldu.Tabiki daha çok üşümeye başladım kapşonluyu tekrar giymek istediğimde zaten eve varmıştım.Evdede bir süre ısınamadım.Bütün bunların üstüne akvaryuma baktığımda ısnın 4 derece düşmeside beni oldukca rahatsız etti.Kış bana kendini gösterdi.Şimdi bu soğuğun üstüne hava ısınırsa bence hiç iyi olmayacak ben kış moduna geçiyorum.

1 yorum:

  1. :) kışı çok severim ... daha romantik ve aslında daha paylaşımcı. Yazın herkes biryerlere dağılır ama kış gelince minicik mekanlarda buluşulur. hem dışarıda donup içeriye kaçmak ve sıcacık birşeyler içmek gibisi de yok!

    YanıtlaSil