14 Kasım 2010 Pazar

Fazla Uzatmadan! Benden de Giden Oldu


Hayat yavaşlıyor göstergemde sanırım çok geç oldu seni sensizlik geçeli.
Düşüncelerimin hepsi sana hapsolmuşken en düşünülmemesi gereken şeyi yaşattın bana bu yüzden büyük sürpriz oldu. Hani bütün ihtimalleri göz önünde bulundururdum ya ben hep, bu sefer birini gözden kaçırmışım.Sen benim yanımda ellerimi tutarken, ben hep seninle olmayı düşünüyordum bundandır aklıma gelmedi hiç, siktir olup gideceğin.Öyle olmaz bir yerden vurdun ki her şeye bir karşılık verebilen ben karşılıksız kaldım karşında.Zaten senin bu davranışına ben karşılık da veremezdim.Ben seni seviyordum, sense arkanı dönmüş gidiyordun.Buna nasıl karşılık verebilirdim ki senin gibi dönüp gidebilirdim tabi ki yapmadığıma kızıyorum şimdilerde.Sen dönmüş giderken ben koştum peşinden yolunu kestim sen beni kenara ittin yoluna devam ettin .Ben koşmaya devam ettim, her yoluna çıktığımda sen biraz daha sert tepki gösterdin.En sonunda bıraktım bende gelmedim peşinden beni en son ezip geçtiğin yerde bekledim.Bu sefer sen dönersin yine bana o en sevdiğim şekilde gülümser beni kaldırırsın diye boşuna bekledim.Sen dönmedin ben adım adım senin geçtiğin yolları takip ettim.İlk günden son güne kadar her şeyi gözden geçirdim.Bir kez daha kızdım kendime oradan yine senin için kalkmıştım.

Zaman geçer üstünden de doğru düşünmeye başlarsın ya birden öyle bir durumdayım artık. Zaman geçti üstünden ve ben sıcağı sıcağına senden başka hiçbir şey düşünemez olmuşum.Şimdi senden başka her şeyi düşünüyorum.Her şeyden öncede kendimi düşünüyorum.

7 yorum:

  1. gerçekten çok güzel.
    ellerine sağlık.
    birşey söyleyeceğim ,mazur görürsen elbette,
    bunu şiir biçimine soksan nasıl olur?
    insanlar daha istekli okurlar,
    sözler değerlenir.
    bence öyle çok daha etkileyici olur =)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekür ederim.
    gerçekten girişte bir şiir hafası var zaten bende düşündüm bunu ama yazmaya başladıktan sonra geç oldu.Bunu değil ama yine buna benzer bir durumu şiirselleştirmeyi düşünüyorum bir kaçtaslak var =)

    YanıtlaSil
  3. Ben lisedeyken yazardım bu tarz yani aşka aşıkken... Şimdi seni okurken inanılmaz harika geldi yazın ve bir daha asla böyle yazamayacağımı hissettim.doğru da üstelik,duygu mu bıraktılar amk.

    YanıtlaSil
  4. Benimde ozamanki hallerim aklıma geldi.Şimdi bırak aşkı dünya sikimde değil

    YanıtlaSil
  5. Eskiden
    sen herkesten önce herkesten sonrada ben
    Şimdi
    Herşey benden sonra gelir

    YanıtlaSil
  6. Oldukça güzel özetlemişsin...

    YanıtlaSil
  7. süpersin be dostum (: duygulandım.

    YanıtlaSil