23 Kasım 2010 Salı

Şarap Tavsiyesi


Gece bütün bulunduğum sosyal  alanlardan duyuru yaparcasına tavsiye istedim.Listemde olan yüzlerce insan, yüzlerce çeşit çeşit insandan bir tavsiye çıkmadı bu nasıl iştir ben anlamadım.Anlamak için kafayı  yormaya da lüzum görmedim.Gün boyunca birbirine söven, içip sıçtıklarını anlatan insanlar sanki hayatlarında şarabın ne olduğunu hiç duymamış gibi oldular birden.Kimse alkol kullanmıyor kullananları kınıyordu.Öyle bir ortamda kaldım bir anda.Gece gündüz demeden  su niyetine alkol tüketen insanlardan ses çıkmadı.Ya kimse hiç şarap içmiyor ya da beni sallayan olmuyordu.Ama bunca zaman her yazdığıma yorum getiren her ortaya attığım küfüre bende senin diyen insanlar neden şimdi bu hale geldiler.Altı üstü migrosa gidecek bir şarap alacaktım kimseden ses çıkmadı.Okuduysanız bir şey tavsiye edin ama googleye yazıp da şarap ismi söylemeyin tecrübeli arkadaşlara öncelik tanıyalım lütfen, kırmızı olsun...


3 yorum:

  1. Ben şarap konusunda tecrübeli değilim açıkcası.

    YanıtlaSil
  2. Bizim içtiğimiz şaraplar 12 tl lik şarap :D İçer misin bilmem.:D Ama ben Cumartesi'yi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. 8ex-en8 : yinede yorum getirmen iyi olmuş buda yeter :)

    Tatsız Çilek : deneriz bakalım.Ayrıca kimse sorsam yerli şarap markaları çıktı karşıma demekki cümle alem sürünüyoruz bir yabancı şarap içemiyoruz :D

    YanıtlaSil