19 Kasım 2010 Cuma

Sevemedim Seni (S)İkibinon

Başlıkta üç S olmasının hiçbir özel amacı yoktur.Tek özel amaç parantez içinde olandır gerisi yalandır.

 Evet bu yılı hiç sevmedim.Daha senenin başından beri sevmiyordum ben bu seneyi.Hatta yılbaşında bu sene geçmez amk. Dediğim oldu.İkibindokuzun sonu çok berbattı zaten hiç öyle lan bu sene bitsin ikibinonda bomba gibi olacam dediğimde olmadı.Biliyordum bu senenin zor geçeceğini, nerden biliyordun dersin diye düşenerek cevap vereceğim buna.
 


Hastaydım, bayağı ağırdım bir deri bir kemik kalmıştım.İnsanın midesinden problemi olması ne demektir bilirmisiniz.Bilenler mutlaka vardır. Seneye girmeden 3 ay önce terk edilmiştim, buda seneye bok gibi bir giriş demek oluyor.Uzun zamandır işsizdim, öğrenci olsak da çulsuzluk hat safhadaydı.Neye el atsam boka sarıyor neye başlasam sonunu getirmeden siktir ediyordum.Yani öyle pis psikolojik durumlar içindeydim.

Peki şimdi ne değişti.İyileştim mi ? hayır iyileşmedim hala midem de sorun var ve midesinden rahatsız olanlar bilir bunlar geçici şeyler değildir bir ömür bizimledir.Bazen etkisi azalır ilaçlar falan rahatlatır bazen berbat hallere sokar adamı.Ben bu aralar iyi hallerimdeyim.Birazda psikolojik bir şeye kafayı takarsam sorun edersem ağzıma sıçılıyor haftalarca mide ağrısından, bulantıdan ve kusmaktan artık rahata erdim sikimde değil dünya hatta her gece cips bile yiyorum ağrısa bile umursamıyorum kafam güzel sanki.Terk edilme konusu ne kadar can sıksada artık o bile umurumda değil.Geçti bir kere üstünden çok zaman geçti.Hem zaten bu başka bir konuya giriyor da ben o konuya girmem artık.Yeni bir ilişkiye başlamadım bunda da her şey mükemmel ilerliyor.Onun dışında hala param yok ama o zamanlar gibi sürünmüyürom belki de Okuyan Us’ da çalışmaya başlarım bellimi olur.Bu senenin tek artısı herhalde O ‘nunla tanışmak oldu çünkü mutluyum O ’nunla…
                           

   

 Kasım ayının sonuna doğru yaklaşmış olmak beni sevindiriyor .Bu yıl bütün aylardan nefret ettim zaman geçmek bilmiyor. Neyseki zorda olsa sonuna geldik ve ikibinonbir için ’’bomba gibi geliyorum lan sana’’ diyebiliyorum.Hayatımdaki aksaklıklar sona erdi.Ama hala yılın bitmesini istiyorum tamamen kurtulmak için.Her şey gitti bir o kaldı.

11 yorum:

  1. Emre saol yılbaşında göt gibi ortada kalcağımı hatırlattın bana :(

    YanıtlaSil
  2. Bende sap gibiyim yılbaşında halbuki o konuya hiç girmemiştim evde çerez ve bilgisayar modunda yeni yılı karşılama örrkkkk

    YanıtlaSil
  3. Aman be..Yeni yıl diyoruzda noluyo!
    Bi bok olduğu yok..Bu yıl benim içinde boktandı..
    Gerçi bana her yıl boktan ..Bi halt değişmiyo =)
    Bende daha şimdiden sarhoşların arasında kalıcamdan adım gibi eminim..Dayım gelsin yeter zaten gçen yıl başı duşşakabinimizi aşağı indirmişti mal.. :S

    YanıtlaSil
  4. içip sapıtan cinsten akrabada çok zor toplanılır biyerde o gece o evin içine sıçılır şimdiden kendini sağlama almanın yollarına bak :D

    YanıtlaSil
  5. :D Ewden kaçış planları yapıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Araba falan varsa topla bizi :D

    YanıtlaSil
  7. :D :D Olsa.. xD Ama yolda otostop öekip enayi bulursam gelrm:D

    YanıtlaSil
  8. Sorun yıllar değil sadece büyümek

    YanıtlaSil
  9. Herkesin başka bir sorunu var ama gnel sorun geçen zaman olarak değerlendirilebilir.

    YanıtlaSil
  10. Geçmişe tıkılıp kalmak mi zaman geçiyorsa herşey gibi yerini yeni zamana bırakır

    YanıtlaSil
  11. Bzen geçmişten kurtulmak için geleceğin gelmesini 4 gzle bklerz ama bazende geçmişi özledikçe geleceğe lanet ederiz...
    İnsanlık tuhaf...

    YanıtlaSil