28 Kasım 2010 Pazar

Sıkıntılı Hafta

Son 1 haftadır sıkıntıdan patlama anlarını yaşıyorum, yine yapacak bir şey bulamama, ne yapsam can sıkıntısı zaman geçmiyor.Bazen de zaman o kadar çabuk geçiyor ki bir bakıyorum gece olmuş ama bu sadece çok uyumaktan oluyor.Sabahlara kadar bilgisayar başında oturup da sabahın belirsiz bir saatinde yarı baygın halde yatağa girmenin sonucu akşama kadar uyumak.Uyumazsam hiç uyumam ben öyle bir düzensizlik söz konusudur bu durumda.Mesela  1 gün sabahlayayım saat 7 falan olsun o gün artık yatmam sonra diğer günde sabahlarım yine sabahın belirsiz bir vaktinde yatarım.Böyle başladımı  gidiyor.Ama bir de tam tersi bir durumu da aynı bünyede barındırıyorum uyuyunca da uyanmam.Sabahlamış olmama gerek yok yatağa uykulu bir halde girdim uyudum.Artık hiç fark etmez akşama kadar uyurum bırakıldığım sürece yemek falan hiç kalkmak uykum kaçarsa geri getiririm yata yata uyumaya devam ederim veya miskin uykulu halde çıkmam o yataktan.Günlerin hep aynı olması motonluğu ağzıma sıçtı bıraktı bir haftadır.Pazartesi olsun da yeni atılımlarda bulunacağım sonuç alırsam yazarım.

3 yorum:

  1. Bende bu yaz öyle olmuştum yahu :D İnsan mala bağlıyor bi süre sonra,acilen kendine bi uğraş bulmalsın...

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalar sürüyor bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil
  3. Bekliyoruz bebeim mutlu sonu ^^

    YanıtlaSil