19 Aralık 2010 Pazar

ABF

Daha önce burada ABF'den bahsetmemiş olmanın rahatsızlığını yaşadım bugün.ABF' nin ne olduğunu sınırlar içirisinde anlatmamış olmanın da ayrı bir sevinci mevcuttu.Burada anlatılanlar hep benden bir şeyler.benden bir şeyler olması ABF den olması demektir.

ABF bir yaşam şeklidir.Karşıma çıkan şeyler sonucunda düşünce patlamaları yaşamaktır.Rahatsızmısın? sorusunu duyunca rahatsızlık çıkarmaktır.Kalınan en boktan durum bile olsa dahada boka batırıp geyiğine bakmaktır.

ABF'nin açılımına gelirsek hemen yolumuzu değiştirelim.Çünkü bunun açılımı söylemeyeceğim.En azından anlatana kadar.Bir gün gerçekten ve tam olarak ABF'yi anlatırsam, bunu okuyanların idrak edebildiklerini görürsem ozaman söylerim neyin ne olduğunu.Eğer hiç bir şey söylemeden direk bunun açılımını yazarsam, bu kelimerin bir araya gelmiş olsalar bile anlamsız olduğunu düşünürsünüz.Okuduktan sonra ordaki a, b ve f yi görürseniz ya da ben bunu göstermeyi başarabilirsem anlamı kuvvetlenmiş olacak.

Bugün oturdum ABF ile ilgili bir şeylerden bahsettim.Bazen çok uzattım lafı, bazen doğru kelimeleri bulup etkiyi arttırdım.Bir kaç konu başlığı çıkarttım bunlardan bahsettim.Yazarken hiç emin olamadım bu konular burda kalırmı devamı gelirmi diye.Ama sonra dedim ABF zaten hep sallantıda olandır.Olduğu gibi devam et gelirse gelir gelmesse bana bir şey olmasın...

3 yorum:

  1. Açılımı değerli olsa gerek ve sanırım tahmin de yürütemeyiz

    YanıtlaSil
  2. Tahmin yürütmek olurda tahmin etmesi çok zor yaa akıllara gelemeyecek bir açılım.

    YanıtlaSil
  3. Ben sorarım cevap alırım sıcak soğuk olayına gireriz olmadı tanıdıkları araya sokarız =)

    YanıtlaSil