9 Aralık 2010 Perşembe

Barber Shop

Hemen girmeden belirteyim bu bir berber reklamı değildir.Girmeden derken de girmiş oldum.Başlığın berber dükkanının adıyla aynı olması sadece ''barber'' olayının güzelliğinden kaynaklanan bir durumdur.


Benim gittiğim yer galleriadaki barber shop orda tıraş falan oluyorum işte.Herneyse normalde arayıp gitmem lazım, çünkü orda olan bir adam var sadece ona yaptırıyorum ne yapılacaksa diğerlerini beğenmiyorum.Bir gittim ki yokmuş orda.Napak diye dolanırken ablam üst katta kuafördeydi yanına gittim girdim içeri bir kaç kişi gülümsedi ben öyle dalınca, gerçi erkekde girebiliyor ne var bunda diyerek sallamadım gülümseyenleri, baktım ablam orda bir şeyler yapıyor gittim oturdum sonra iğrençlikler peş peşe geldi.



Bir kadın saçlarını yıkatıyordu, ben farketmedim aynı zamanda ayağını bacağınıda yıkatıyormuş.Öylede rahatki başka  bir kadın da onun ayağını yıkıyor gülüşüyorlar falan.İlk defamı gördün lan demeyin biliyordum böyle durumlar olduğunu evet ilk defa canlısını gördüm.Hatta fotoğraf bile çektim.Farkettirmeden gizli kemara kullanır gibi kullandım telefonumu.


 
Birde oturduğum yerde önümde bir masa vardı.Masada, önce sonra yazan bir katalog açtım baktım çok komik fotoğraflar çıktı içinden.Önce kısmındaki kadınlar sinirli bakıyor sonra kısmındakiler gayet normal mutlulukla bakıyor.Neyi değiştirmişlerde kadınlar mutlu olmuş anlamadım sadece yüzleri var fotoğraflarda alt kısımda bir durum varsa göremiyoruz tabiki.Bu kadar pis kadın ayağı ve onları törpüleyen kadın görmeye dayanamadı bünyem kendimi dışarı attım.



Ordan ulaşabilceğim en yüksek yürüme hızına ulaşarak ''Ray''a gittim.girdim içeri her zaman olduğu gibi canlı müzik bizlerleydi.Likörlü meyve kokteyli içtim.Biraz canım da sıkıldı çok duygusal şarkılar söylüyorlardı , nerdesin be ''kediciğim'' diye içlendim.Bu duygu patlamaları ve kulak patlatan müzikten uzaklaşmam gerekti kaldıkça moda giriyordum.Ordanda çıktım sonrada minibüs yani toplu taşıma bitti bu kadar. 

2 yorum:

  1. hahaha:D:D daha neler yaptırıolar neler:D:D

    YanıtlaSil
  2. kıs kısmısından nefret etmek için gidilir sonrada dogal olarak içilir üzülme kardeşim kızlar işte şeytan prada giyer :)

    YanıtlaSil