5 Aralık 2010 Pazar

Cevahir

Pucca'nın imza günü vardı bugün cevahire gittik.Stand kurulumundan bir süre sonra imza günü başladı.Daha imza başlamadan yoğunluk başladı.Kitap imzalatmak isteyenlerin biri geldi biri gitti.Tam bitti gidiyoruz derken imzalatmaya gelenler oluyordu.Neyse bir imza günüde böylece bitti.
Cevahirdeki o saçma ve anlamsız kalabalık her zaman olduğu gibi yine vardı.Bütün cevahiri dolaşmama rağmen aradığım bir şey vardı onu bulamadım.O zaman bu kadar büyük avm yapmanın anlamı nedir diye sorular belirdi kafamda.
İmza gününden bir kaç bir şeyler;




15 yorum:

  1. Pucca'yı ancak imza attıranlar mı görebilir yani? Nedir o paravanları manası?

    YanıtlaSil
  2. Hayır kimse göremiyor, o paravanın altında ufak bir bölüm var ordan kitabı veri imzalatıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. peki neden pucca kendini bize göstermiyor?

    YanıtlaSil
  4. artık izmirede gelmeli!

    YanıtlaSil
  5. biz neden pucca yı göremiyoruz!

    YanıtlaSil
  6. bu artistik dawranis ne kendini bulunmaz hint kumasimi bu pucca

    YanıtlaSil
  7. allahm nedir bu sırra kadem basma merakı

    YanıtlaSil
  8. kız bi sürü özelini açmıs anlatmıs ailesi var babası var annesi var anlayıs lütfeb

    YanıtlaSil
  9. @justliar genel olarak güzel bir cevap vermişsin teşekür ederim.
    Anlayış herkesde olmuyor malesef eleştirelim derken bokunu çıkartmayalım.

    YanıtlaSil
  10. sanki wikileaks belgelerini yazdı. Ne bu yaa?

    YanıtlaSil
  11. Tepkiler anlamsız . Puccayı pucca olarak sevdik. İsmi yada yüzü artık önemli mi ? Bence hayır

    YanıtlaSil
  12. Zaten saçmalık da o konuya tekrar tekrar girmiycem her hafta imza dağıtıyo. Aslında istanbulda olsam çok pis olay yapardım onlara ama neyse. Sahte kitapla mesela xD

    YanıtlaSil
  13. PuCCa yı hiç gözden kaçırmıosun ha kıskandm :/

    YanıtlaSil
  14. Sadece omu yaa bütün okuyan us ekibini gözden ve objektifden kaçırmıyorum :D

    YanıtlaSil
  15. :) Puccayı gören birtek benim heralde, Kitap fuarına gittim pucca pazar gelicekmiş ben cumartesi gittim cem yılmazın olduğu gün amma kalabalıktı sizce pucca bunu kaçırrmıydı hayır Şöle söyliyim balık etli kısa saçlı güzel gözlü ama ahım şahım bişey yok hatunda valla hatta kardeşide ordaydı Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız adlı blogg sahibi :) arasla konuştum çoktatlı ama pucca hiç oralı olmadı benim bile demedi ama ordan bi kız( okyanus kştapevinden biri yani) he pucca işte dedi :) :) internette de görmüştüm kitapta kendini tarif ediyor zaten koca popolu ama masmavi gözlü aynıydı işte :)

    YanıtlaSil