11 Aralık 2010 Cumartesi

İstinye Park

İstinye Park'da Cem Yılmaz'ın imza günü vardı, Okuyan Us fotoğrafçısı olarak oradan eksik kalma gibi bir durumum söz konusu olamazdı.












Herkesden önce ben gittim oraya, yani zamanı iyi ayarlayamamışım geç kalırım diye yola erken çıktım havada berbattı trafik olur korkusuyla iki saat önceden vardım.Gittim direk stand kurulumuna baktım ne durumda görmek için, herşey tamamdı güvenlik şeritleri kuruluyordu.Fotoğrafları çekerken D&R müdürleri fotoğafraf çekmek yasak dedi, tanıttım kendimi yayın evinden geliyorum diye tanıştık bütün müdürlerle biriyle satışlar hakkında muhabbet ettik.Stand ve görsel fotoğraflarını çektikten sonra gittim dolaşmaya.





AVMler gerçekten sıkıcı yerler bir de tek başına dolaşırken daha da sıkıcı oluyor.Bu kadar büyük avm yapmanın hiç bir anlamı yok bence, aradığım şeyi burda da bulamadım.Bir de insanların bu avm merak nedir diye düşünürken hava soğuk herkes kendini içerlere atyıor herhalde dedim.Boş boş dolanarak ve bir şeyler yiyerek zamanı geçirdim.


İmza günü başlayacaktı gittim standa Cem Yılmaz'ı bekliyorum o sıada sıranın ve kalabalığın fotoğraflarını çekiyorum.Ben fotoğraflarla uğraşırken geldi oturdu.Basın etrafını kuşattı tabiki, bir süre bende fotoğraf çekemedim.Sonra Okuayn Us yetkilileri geldi Kemal ve Özgür Bey bu ne resmiyettir ben abi diyorum normalde.Herneyse dedim abi siz gelene kadar ben organizasyonu hallettim.Geçtiler onlarda yanına imza gününün bitmesini bekledik.Hatırlı bir kaç dost için kitap imzalatmak gerekti gittim onlarıda ben imzalattım.Bana sende kitap yazıyormusun diye sordu ''Her an yazabilirim belli olmaz '' dedim sonra blogun adresini istedi öyle kısa bir muhabbet yaptık ayak üstü.











Böyle imzalar atıldı, geyikler yapıldı bitti imza günü bindik arabamıza döndük eve...

2 yorum:

  1. Emre çok güzel pozlar yakalamışşın :)

    YanıtlaSil
  2. teşekürler yakalarım ben böyle :D birde makinem olsa nler yakalayacam :D

    YanıtlaSil