21 Aralık 2010 Salı

Kestane


Son günlerde, özellikle aralık ayına girdiğimizden beri kestane severlik başladı bende.Küçükken ağzıma koymadığım sadece evdeki elektrikli ocakta yapmayı sevdiğim kestaneyi şimdi dışarı çıktığımız her zaman alıyorum.Dışarıda közün üstünde yapıldığı için lezzetine de doyum olmuyor.boşuna dememişler kestane kebap diye gerçektende kebapla yarışacak lezzette.

Küçükken kestane yemeyişimin sebebi ise, herkesin başına gelmiş olabilecek bir şeyden kaynaklı.Yine oturmuşumum eski evimizde salonun bir köşesine önümde elektrikli ocak elimde maşa kestane yapıyorum.Kestaneler kızardıkça tabağa koyup evdekilere veriyorum bir yandan da kendim yiyorum.Isırarak yemiyorum genelde önce elimde bölüyorum parça parça yiyorum.Tam birini böldüm içi bir acayip kararmış bir parça daha böldüm sonra birde ne göreyim kurtlar yuva yapmış kestaneme.Elimden fırlattım o görüntü sonrasında kestaneyi, uzun bir sürede yemedim.Arada bir yiyordum ama bu kış bol kestaneli geçecek gibi görünüyor.


2 yorum:

  1. Ben hala o görüntüyü aşamadim.sevemeyecegim hic sanirim

    YanıtlaSil
  2. aynı görüntüyü incirdede yaşadığım olmuştu incir pek sevmediğim içib bir şey değişmedi zaten.

    YanıtlaSil