7 Aralık 2010 Salı

Pazartesiler Geçti

Bu geçen değil bundan önceki haftasonu pazartesi olsun yeni gelişmeler olacak, telefon edeceğim bir kaç yer bakalım neler değişecek demiştim.Dediğimle kaldım sanırım.Pazar günkü yapılacaklar listesi yine bütün haftama yayıldı.Üstünden ikinci pazartesi geçti, o yazıyı yazalı bir değişim olmadı.eğer güzel bir gelişmeden sayarsak pazar günkü imza gününde Okuyan Us un fotoğrafçısı olayım mı ? dedim ol dediler.Bu kadar kolay oldu yani bu durum, birde önümüzdeki hafta sonu ofiste bazı işler var onları ben halledeceğim sanırım.Durumumuz bu onun dışında ne olup ne bitiyor fazla detaya girmiyorum.Detaylandıracak bir şey olmaması bu durumun en büyük ve tek sebebidir.Az öncede yazdığım gibi gidip pazar günü yapılacaklar listesine bakabilirsiniz.Bu listeleri sürekli yazmak istemiyorum.




Diğer konuya gelirsek yüzeysel olarak geçip gitmem gereken bir durum fazlada umursadığım bir şey değil.İmza gününün paravan arkasında yapılmasını aşırı saçma bulan bir kitle anonim olarak yorumlarda dümdüz girmişler.Şimdi burdan hepsine tek tek itinayla sövebilirim ancak banane diyorum çünkü bu organizasyonu ben yapmadım küfürleri onlar üstüne alınsın.Twitter'dan direk bana küfür edenlerin ağzına bir güzel sıçtım zaten fazlasına gerek yok.Madem bu kadar rahatsız oluyorsun bizden takip etme!...


  Güncel konulardan biri olarak bakarsak facebookdaki profil resmi değiştirme durumuna da gelebilirim.Çok saçma bir olaydır buda.Birisi ortaya bir şey atıyor, bütün millet koyun mantığıyla onun dediğine geliyor çoğunluğun yaptığını yapıyor.Bu salaklıktan başka bir şey değildir.Cehalette böyledir. Bu yapılanı dini inanışlara benzetebiliriz ama oraya hiç girmek istemiyorum.Hep aynı koyun mantığında gider insanlar.İstisnalar tabiki vardır...




Birde sosyal medya programı çakma internet fenomenlerini davet etmeye ve göstermeye başladı o da ayrı bir durum.Dün geceki konuklardan birinin üç ayda o hale nasıl geldiğini herkes çok iyi biliyor.Haydi hepimiz gidip onbinlerce insanı takip edelim onlarda bizi edince unfollow edelim. Yine az yapmış ben olsam bu yöntemle daha fazla kişiye ulaşırdım.En azından Hakkı devrim ordaydı da farkında olmasada ezme yaptı çakma fenomeni




Bu kadar konu değdirmesi şimdilik yeter güncelliğim çok oldu.Her hangi bir konu üzerine güncel durumla alakası olmayan bir yazı gelir peşine takarım yani bu olay burda kalmaz.Bknz. aşağılarda bir yerde ''zaman kuraklığı''.

2 yorum:

  1. Bu yazını çok sevdim :)
    Ayrıca Şu anonim olayına çok güldüm. :D ahaha.

    YanıtlaSil
  2. Teşekürler. bende güldüm yaa :D hee birde tam senin facede profile bakıyordum yorum geldi :D

    YanıtlaSil