2 Ocak 2011 Pazar

Anahtar Kelimeleri-


İstatistiklere bakmak yaptığım bir şey olmamasına rağmen, geçenlerde gördüğüm bir resimle bana da merak geldi.Resimde biri arama kelimelerinden ilginç şeyleri göstermiş, acaba bende ne var dedim ve girdim.Yeni yıla girdiğimiz için karşıma bir tek alttaki arama çıktı.


Bu nasıl bir psikolojidir merak ettim.Sonra bende girdim aynı aramayı yaptım acaba hangi yazı çıkıyor diye, yeni yılla alakasız bir şey çıkıyor.Sanıyorum ki bu aramayı yapan bir ergen, eğer değilse yazık onun yaşadığı hayata.Şimdi buradan biri çıkarmış, eğer öyleyse açıkla kardeşim bu aramanın neden yapıldığını.Sonuçta biz yazılmış şeyleri kullanmıyoruz.Madem bok gibi geçti, amk. böyle yılın diye yaz bitsin bu aramayla karşına ne çıkmasını bekliyordun.Herkes bir acayip lan…

2 yorum:

  1. Puhahahah :D embesile bağlamış :D

    YanıtlaSil
  2. Kördüğüm atmış direk bu :D bende arama yaptım 2011 boktan geçicek sözleri ahahah :D

    YanıtlaSil