4 Ocak 2011 Salı

Arkadaşın Evi Kerhane Olmuş

  Ortalama 4 sene kadar önceydi.Yaz mevsimi yeni bitmiş ama yaz aşkları henüz bitmemiş.Okullar açılmış etraf liseli piçlerle dolmuş, ceketlerin çıkarılıp kolların kıvrıldığı dönemden geçiyor mevsim.Bizde sokaklarda gezerken her gördüğümüze laf atıyoruz yaz yeni bitmiş ama bizim enerji daha bitmemiş.

 Bir gün mahalleden bir arkadaş film izlemek için eve çağırdı birkaç kişi daha gelecek dedi gelenleri de az çok tanıyoruz.Bu arada benim yanımda da bir arkadaş var birlikte takılıyoruz.Her neyse tamam dedik geliriz dedik hatta gaza gelerek ‘’cola falan da alırız yaa’’ dedim , gittik markete.Bir kaç ıvır zıvır aldıktan sonra gittik eve, biz markette oyalanırken film izleyecek ekip toplanmış eve.Bu arada evinde toplandığımız bir kız arkadaş.Bizim haricimizde 2 erkek daha var ortamda, hiç de sevmem ortamda hem cinslerin yoğun olmasını, 2 tanede kız var ev sahibiyle beraber.Yani durum beşe iki olmuş.Beşe iki diyorum da ben yanımdaki arkadaşla o kadar saf ve temiz duygular içindeyiz ki gideriz film izleriz, geyik yaparız falan diye düşünüyoruz.Filmi taktılar biz yerleştik yerimize, küçük bir oda bir tane yatak var ev sahibi olmayan kız yatakta oturuyor yanında da erkeklerden biri oturuyor, ben arkadaşlar tam yatağın yanında sandalyede oturuyoruz, ev sahibi kız hemen sandalyelerin yanında yere minder koymuş orda oturuyor, öteki çocukda minderin az ilersinde.Oturma planı öyle ki biz sanki en arkadayız sandalyelerde ekrana bakarken , yatağı da yanda oturanları da net bir şekilde görüyoruz. Işık da sönük bu arada sinema havası verdik iyice, izlediğimiz filmi hatırlayamadım ama Koku’ydu sanırım.Her neyse yatağın üstünde oturan kızla çocuk durmadan birbirlerine bir şeyler yapıyor, yani bir koluna vuruyor, kafasına vuruyor falan böyle arada bacaklarıyla dürtüyorlar birbirlerini ,gülüşüp duruyorlar.Susun filmi piç ettiniz lan diyorum, bunlar biraz durup yine devam ediyor.Sonra Koku filmini izleyenler bilir orda bir sahne var,  o sahne aklıma gelince izlediğimiz filmin koku olduğunu daha iyi hatırlardım, filmdeki koklama manyağı adam red head bir hatunu öldürüyor sonra soyup koklamaya başlıyor, işte ne olduysa o sahneden sonra oldu.


Yatakta oturan kız üşüdüm dedi yorganı bacaklarının üstüne çekti beline kadar, o yorganı kaldırınca yanındakide yorganın altında kaldı haliyle.Bunlar oturur vaziyette yatağın üstünde bellerine kadarda yorgan çekili, yorganın altından bir şeyler yapıyorlar kız da durmadan gülüyor.Benim yanımdaki arkadaşla ‘’ne oluyoruz lan’’ durumuna girdik ama ses etmiyoruz.Ev sahibi kız ve diğer çocuğun olanlar umurunda değil  hipnoz olmuş gibi ekrana bakıyorlar.Sonra gülüşmeler kesildi, ama eller yorganın altında sürekli bir hareket halinde.Özellikle çocuğun önündeki kısım sürekli inip kalkıyor, ama aşırı değil dikkatli bakarsan çakarsın durumu ben baktım tabi ki.Yanımdaki arkadaşa gösterdim.Durumu çözmeye çalışırken kız ellerini çıkardı yorganın altından, çocuk da bir kolunu çıkartı, o sırada yorganın bizden olan tarafı açıldı biraz.Biz arkadaşla dikkatli bir şekilde oraya baktığımız için çocuğun kasığını ve kimseye çaktırmadan pantolonunu çekmek için uğraşırken açıkta olan götünü gördük.Yanımdaki arkadaşla aynı şeyleri düşündük o anda ‘’nerdeyiz lan biz ne oluyor burada’’ diye.Filmin ilk cdsi biter bitmez işimiz var dedik çıktık evden.Biz çıktıktan sonra herhalde sıra diğerine geldi ya da grup yaptılar bilemiyorum.

Böyle bir durumda kaldık, sonra bu evde ne işler dönüyor diye araştırmaya başladık.Öğrendik ki kızlar iş alıyormuş evde, herhalde açılışına da biz gitmişiz.Birde bunlar arkadaşımızdı yani…

9 yorum:

  1. sizi niye alet etmeye çalıştılar çözemedim =)

    YanıtlaSil
  2. ohoho.
    Ne varsa bu pislik kızlardan geliyo valla :D

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle.Bu ev sahibiyle ilgili başka vir şey daha anlatacağım daha sonra piliği o zaman gör kusarsın :D

    YanıtlaSil
  4. Wuuu Emre ya böle bi ortamdan kaçan erkek ilk defa görüyorum. Ahahaah :D

    YanıtlaSil
  5. Sevgilim vardı.Ama sevgilim olmasa yine kaçardım kızlar ilşkiye uygun değil sen ona girersen, sonra sana girer anlayacağın.

    YanıtlaSil
  6. :D Başka oda yokmuydu ortaya karışık bir durum olmuş bu

    YanıtlaSil
  7. yoktu salon vardı orda ev sahibinin annesi tv izliyordu :D

    YanıtlaSil