6 Ocak 2011 Perşembe

Boklu Tanga

İnsanın başına ne gelirse meraktan diye çok doğru demişler.Ama eksikliği de vardır, sadece meraktan değil gelenler, orası tartışılır.Bende meraklı bir insanım merak ettiğim şeyi sorarım, soramadığım yerde alırım elime bakarım, ele alınacak bir şey değilse ellerim yani göz teması, bakmak çoğu zaman yetmiyor.Ama her elini aldığın şey elinde patladığında veya başına iş açmaya başladığında, merak ettiğini elleme isteği azalıyor, azalsa da yok olmuyor.

Tamam merak hakkında ıvır zıvır çok uzatmadan yine başıma gelmiş lanet pis olaylardan birini daha yazıyorum.

Hiç sevmediğim kışın, bok gibi soğuk bir gününde ve sabahın en erken saatinde evden çıkmışım.O saatte ve soğukta ya işin ucunda para olan bir şey ya da karı olan bir şey evden çıkarır beni.Bu seferki  karıydı.Her neyse evden çıktım, önce arkadaşın evine gitmem gerek çünkü kız oraya gelecekti.Sabahın köründe bir kızı beklemek için başka bir kızın evine gittim.Tabi ki o saatte beni karşısında görmek pek sevindirmedi onu arkadaşımda olsa.Sonra bu, madem ben gelmişim diye çay koymaya gitti bende, bilgisayara gideyim diye odasına yöneldim.Odayı görmeniz lazım, bütün gardolap odanın ortasında yerde, kıyafet tepesi olmuş resmen.Pek aldırmadan bu duruma bilgisayara doğru giderken, ayağım takıldı kıyafetlere , tepe biraz sallandı sonra bana doru yıkıldı.Halı ve parke görüş alanından tamamen yok oldu çamaşırlardan oluşmuş bir yaratık her şeyi yuttu.Tam bilgisayarın önüne gelmişken gözüm yerdeki çamaşırlara takıldı.Ayağımla biraz daha dürttüm, çamaşırların arasından mavi bir tanga bana gülümsedi.’’Tanga mı? lan o’’ sorusu o an kafanda yankılandı.Önce ayağımla biraz daha dürtüp doğru görüp görmediğimi teyit ettim.Doğruydu yerde mavi bir tanga vardı tamda sandalyenin arkasında.Birazdan arkadaş odaya girdiğinde bunu görecek ‘’tangamı görmüş’ diye gerilecekti belki de.Ben, o gerilmesin,  ‘’tangasını gördüğüm halde odana girme aylığını yaptım’’ durumuna düşmeyeyim  ve tangayı tam olarak görmek için elime alma amacıyla eğildiğim anda hayatımın hatalarından birini yapmakta olduğumu bilmiyordum.

Önce  kapıya doğru baktım gelen giden yok.Eğildim elimi uzattım, yine de temkinliyim parmaklarımın ucuyla tuttum , kaldırırken fark ettim tanga tangalıktan çıkmış tamamen bok içinde.İçimdeki ‘’Hasssiiktirr’’  sesi,  yüzümdeki kusma ifadesiyle o manzarayı görmemle elimden fırlatmam bir oldu.Durum fark edilmesin diye de önümde duran bir kaç parça kıyafete tekme atarak üstüne gönderdim kamuflajda tamamdı.Peki benim psikolojimde açılan yırtığı nasıl kamufle edecektim? onu da umursamadan odadan çıktım.Arkadaşım da odaya doğru geliyormuş , ‘’Baktın mı nete geliyor mu?’’ dedi, hemen sıktım ayaküstü ‘’nette yoktu kapattım bende yaa mutfağa geçelim’’ diye.

Sonra o eve uzun süre gitmedim.Gittiğimde de hiçbir şey ellemiyordum.Zaten o günü düşündükçe stres basıyordu bana orada.Ellerimi domestosla yıkamıştım, düşün artık bildiğin bok…

13 yorum:

  1. ahahahaha yemin ederim çok güldüm. ama bi yandan da kusabilirim :/ o derece midem bulandı. düşüncesi midemi bulandırırken yaşadığın trawmayı düşünemiyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Tanga dediğimiz götte güzel bokun içinde değil :D
    O travma psikolojiyi yırtıyor..

    YanıtlaSil
  3. Ay Allah o kızı kahretmesin :D
    Pislik seni.
    Öğğ.

    YanıtlaSil
  4. ooovvv yeeee! kızın pis olduğu odasının halinden belliymiş zaten :) travma çok sağlam ama, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. @ .cRn. aynen katılıyorum

    @ eLmyra geçmiş olsun dilekleri için teşekkür ederim.Evet evin halinden her an her şey çıkacağı belli ama bu kadarı tahmin edilemezdi

    YanıtlaSil
  6. nasıl bir insan o ya nasıl bir insan o! ııyykkk midem kalktı, onu geç o çamaşır dağı nedir, insan biraz tertipli olur ya.

    YanıtlaSil
  7. Küfkedesi okula giderken giyeceklerini o dağın içine girip ordan bulup giyiyordu durum böyleydi yani

    YanıtlaSil
  8. demek ki kızların kakası pembe olmuyormuş değil mi? bazı genç yetenekler böylesi bir rivayete inanmaktalar da :)

    YanıtlaSil
  9. Keşke pembe olsaydı bu kadar kahrolmazdım :D

    YanıtlaSil
  10. Ne dicemi bilemedim hayrına bi kirliler sepeti alsaydın içine teperdi hiç yoktan

    YanıtlaSil
  11. alttaki kerhane evide bu kızın eviydi.Ben yavaş yavaş gitmemeye başladım ardaşlığıda kestim sonra :D

    YanıtlaSil
  12. hahahah olamaz! hiç mi o pislikten utanmaz bir kız! o kıyafet yığınından... sen ellerini domestosla yıkamışsın, ben olsam orada kusar üstüne bütün bir yılı da kaşınarak geçirirdim :)

    YanıtlaSil
  13. Şu durumda kalıpda intiharın eşiğine gelicek insanlar bile vardır :D

    YanıtlaSil